Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Scanijin novi e-motor u potpunosti je prilagođen kompanijinoj kompletnoj baterijsko-električnoj autobuskoj platformi. Sada su dostupne četiri opcije snage i integrisani mjenjač sa dvije ili četiri brzine, koji nudi impresivnu kombinaciju poboljšanih performansi i efikasnosti, fleksibilnosti i nulte emisije. U ponudi je i dodatna opcija baterije, a interfejs za punjenje na zadnjem dijelu autobusa će ubrzati punjenje energije. Novi električni motor ima nekoliko opcija punjenja koje možete izabrati, kako bi odgovarala različitim operativnim zadacima i uslovima, dajući joj veću fleksibilnost od prethodne opcije sa jednom opcijom punjena.
Kupac sada može birati između četiri različite opcije snage: 240 kW, 270 kW, 300 kW i 330 kW. Tu je i dvostepeni ili četvorostepeni mjenjač, koji poboljšava energetsku efikasnost autobusa, kao i njegovu sposobnost pokretanja i ubrzanja, omogućavajući mu da se kreće glatko i efikasno čak i pod izazovnim uslovima kao što su uzbrdice ili teški uslovi rada.
Scania također uvodi opciju paketa s tri baterije sa 312 kWh instalirane energije, kao i drugi interfejs za punjenje na zadnjoj strani svojih autobusa, što kupcima daje priliku da sami specificiraju ili, uz pomoć Scanije, podese autobuse prema svojim posebnim potrebama. Ovaj interfejs je dostupan za veću snagu punjenja od 325 kW sa do 500 A, u poređenju sa trenutnim prednjim položajem punjenja od 130 kW sa snagom punjenja do 200 A. Ova viša stopa značajno smanjuje vrijeme punjenja, čime se povećava raspoloživost vozila za rad.
Novi e-motor je u skladu sa novim zakonima o sajber sigurnosti. Međutim, to nije samo motor ili generator, već cijeli kompaktni pogonski uređaj, koji se sastoji od elektromotora, invertera, mjenjača i uljnog sistema, pa se može nazvati i e-mašina. Motor transformira električnu energiju pohranjenu u bateriji u mehaničku energiju, stvarajući okretni moment, dok inverter transformira jednosmjerni napon iz baterije u trofaznu naizmjeničnu struju. Ova konvertovana snaga se zatim dovodi do električne mašine, omogućavajući joj da efikasno kontroliše i podešava brzinu i obrtni moment. Postoji i jedan sistem za ulje sa dvije pumpe za ulje, koji hladi e-mašinu i podmazuje mjenjač.
“Znamo da se autobuski operateri suočavaju sa push-pull efektom odgovora na propise o emisiji, dok nastoje da ispune specifične zahtjeve električnih operacija. Potrebe za energijom, fleksibilnost, vrijeme punjenja, energetska efikasnost i radni domet su neki od ključnih faktora”, kaže Anna Ställberg, voditeljica urbanih rješenja za transport ljudi u Scania grupi i nastavlja: “Nova e-mašina, baterije i opcije punjenja razvijene su i uvode se imajući na umu izazove naših kupaca, te odgovaraju na njihove i naše ciljeve održivosti.”