Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Prvi od 130 električnih zglobnih Solarisa već radi u Varšavi
Konwiktorska – Natolin: to je linija br. 503 na kojoj je počeo sa radom prvi od 130 naručenih električnih autobusa Solaris Urbino 18 sa električnim pogonom. “Ovo je ogroman korak za građane Varšave ka poboljšanju kvalitete zraka u glavnom gradu. Također je odličan primjer modernog upravljanja gradskim prevozom i tranzicije ka održivom gradskom prevozu”, rekao je Javier Calleja, direktor Solaris Bus & Coach SA, te nastavio: “Stanovnici Varšave imat će velike koristi od uključivanja svih 130 električnih vozila u vozni park kompanije MZA Varšava do kraja ove godine.”
Svaki od 130 zglobnih električnih Urbino autobusa je izuzetno tih, i bez štetnih emisija te je sposoban da primi 133 putnika. Vozila su opremljena baterijama Solaris High Power kapaciteta 150 kWh i imaju mogućnost brzog punjenja. Ono što je najvažnije, baterije imaju dug životni vijek i značajan broj ciklusa punjenja. Slična rješenja za baterije poljski proizvođač implementirao je za električne autobuse koji rade u Briselu i Barceloni.
Baterije se pune pomoću dodataka za punjenje u garaži i pomoću pantografa. Svaki zglobni električni autobus za Varšavu sadrži dvije utičnice: jedna iznad desnog luka točka, a druga smještena iza zadnjih vrata, dok je pantograf postavljen na krovu.
“Kupovina 130 zglobnih električnih autobusa proizvođača Solaris za nas je veliki događaj. Zahvaljujući tome i našim drugim investicijama u flotu, uskoro ćemo se moći pohvaliti s gotovo 500 vozila s niskim i nultim emisijama. Ovo je jedan od najboljih rezultata širom Evrope i sjajne vijesti za stanovnike Varšave”, kazao je Jan Kuźmiński, direktor općinskog autobuskog prijevoznika Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o.
Saradnja između proizvođača sa sjedištem u gradu Bolechowo i MZA Varšava datira još od 1997. godine. Ova kompanija je najveći klijent Solarisa. Tokom 24 godine, Solaris je isporučio Varšavi preko 1100 vozila, uključujući 21 električno vozilo. U skladu s razvojnim planom MZA, do 2022. godine trećinu autobuskog voznog parka u Varšavi činit će vozila s alternativnim pogonskim sistemima: električni, hibridni ili plinski.