Požar u Belfortu nije povezan sa autobusima na vodik

Share your love

“Požar nije bio povezan s vodikom ili njegovom upotrebom.” Ovo pojašnjenje dolazi od Yannick Monniera, direktora Régie des transports du Territoire de Belfort, nakon incidenta koji je uništio sedam autobusa na vodik u skladištu Optymo u Danjoutinu 2. januara ove godine. Vatrogasci su nakon nekoliko sati obuzdali požar, a isključena je opasnost od eksplozije. Povrijeđenih nije bilo, ali su stanovnici u blizini bili privremeno zatvoreni zbog zabrinutosti zbog zagađenja zraka.

Na lice mjesta bila su raspoređena ukupno 52 vatrogasca i 21 vozilo iz različitih vatrogasnih stanica. Nacionalna policija je takođe bila prisutna kako bi izvršila početne istrage. Lokalno tužilaštvo otvorilo je istragu o uzroku požara. Svaki uništeni autobus na vodik je bio napravljen i isporučen od strane Van Hoola i procjenjuje se da je svaki bio vrijedan oko 700.000 eura. Požar je, kako prenose lokalni mediji, izbio oko 2.20 sati, a dim je bio vidljiv sa nekoliko kilometara udaljenog autoputa A36.

U svom intervjuu za francusku medijsku kuću Mobily-Cités, Yannick Monnier je naglasio da prve analize ukazuju na to da je požar nastao električnom energijom, iako se tačan kvar još uvijek istražuje. Najvažnije je da su vozila u središtu požara bila van upotrebe od 31. decembra, što je isključilo bilo kakvu termalnu aktivnost u vrijeme incidenta.

Monnier je pružio uvjeravanja u vezi sa incidentom, naglašavajući efikasnost sigurnosnih mehanizama autobusa na vodik. “Svi sigurnosni sistemi na autobusima na vodik su radili savršeno. Osigurači TPRD-a na rezervoarima efikasno su evakuisali vodik, stvarajući šištanje koje je alarmiralo lokalne stanovnike i mobilisalo vatrogasnu jedinicu”, objasnio je on i nastavio: “Baklje koje su napajale vatru dolazile su od zapaljene plastike i drugih materijala, nevezanih za plamen vodika, koji su brzo raspršeni sigurnosnim uređajima. Ovaj incident neće dovesti u pitanje Belfortovu strategiju za vodik.”

Belfort je počeo da koristi autobuse na vodik 2023. godine i ima za cilj da do kraja ove godine polovina flote radi na vodik.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1955

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *