Platforma Traventer: Revolucija turizma

U posljednje vrijeme u Bosni i Hercegovini se dešavaju veoma interesantni događaji u cilju što boljeg prevoza kao i što bolje odrađenih turističkih aranžmana. Ekipa BHBus.ba je boravila na prvoj prezentaciji Traventera koja je podrazumijevala upoznavanje građana i javnosti o tome šta je Traventer, kako je nastao i ostale zanimljive  stvari. Prilikom uvodnih riječi Dine Imamovića, Co-Foundera Traventer.com, došli smo do informacija da su Dino i njegovi prijatelji došli na ovu ideju zbog situacije u kojoj su za jedan aranžman trebali pozvati nekoliko brojeva, te poslati mailove kako bi rezervisali mjesto za odmor. Tom prilikom su oni došli na ideju da se u oblasti turizma treba poraditi na tome da se skrati vrijeme u kojem će se birati provjerena mjesta za odmor i relaksaciju.

Nakon dvi i pol godine nastaje Traventer, koji je B2B softverska platforma namijenjena interaktivnom poslovanju turističkih agencija. Pouzdan softverski sistem, jednostavan za upotrebu, te prvi softver na svjetskom tržištu sa uslugama interaktivnog poslovanja među lokalnim tour operatorima. Traventer je softverska platforma namijenjena interaktivnom poslovanju turističkih agencija, te je nezaobilazan alat pri svakodnevnom radu jedne uspješne turističke agencije.

Pojavom ove platforme mnoge turističke agencije su pristale da se pridruže i postanu dio ovog projekta kako bi svi na istom području mogli konkurentno da rade. Postavljanjem ponuda turističkih agencija na ovu platformu upravo sami korisnici lakše odabiru mjesto gdje žele da provedu svoje dane odmora. Samim tim je skraćeno vrijeme za odabir putovanja, jer uz pomoć dva klika vi rezervišete svoje mjesto na određenom putovanju.Ovo je prvi ovakav sajt na ovom području, za koji možemo reći i da je 100% 387 BiH projekat, jer ga je upravo radio tim mladih i uspješnih programera u saradnji sa turističkim djelatnicima čiji je cilj bio brže, bolje i efikasnije poslovanje svake turističke agencije. Prema analizama koje su provedene, broj prodanih aranžmana putem subagentskih ponuda iznosi preko 25% od ukupnog broja putnika. Ovom prilikom je navedeno kako mnoge nelojalne konkurencije čine sve u cijelom svijetu da se smanji posao turističkim agencijama zbog kojih bi se do 2020. godine broj turističkih operatora smanjio za 12% dok bi do 2029. godine trend zatvaranja turističkih agencija došao do te mjere da bi svaka druga agencija bila zatvorena. Platforme  poput Traventer.com se tom metodu protive i čine sve da nelojalna konkurencija nestane.

Ako pogledamo unazad dva mjeseca, BiH je dobila novu dimenziju poslovanja, pošto se pored Traventera pojavio i Flixbus, koji svakim danom širi svoju ponudu poslovanja,  sa svojim partnerom Biss Toursom je već krenuo u povezivanje BiH sa Njemačkom.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1929