Iz Golden Dragon Busa poručuju: “Svijetu je potrebna kineska autobuska industrija!”

Share your love

Sredinom decembra 2024. godine grupa kupaca iz inostranstva posjetila je fabriku Golden Dragon Busa. Umjesto da se zadržavaju u sali za sastanke ili se upuštaju u površni obilazak, zaronili su pravo u proizvodnu radionicu Golden Dragon Busa – gdje su bili njihovi kineski “mentori”. Ovi inženjeri iz ASTANA MOTOR-a u Kazahstanu iskoristili su svaku priliku da postave pitanja i zabilježe svaki problem koji ih je brinuo. Više su ličili na dolazak zbog studijskog iskustva.

Marljivost ovih inženjera ostavila je Hu Huija, potpredsjednika međunarodne trgovačke kompanije Golden Dragon, s pomiješanim osjećajima. “Ovo je inženjersko i tehničko osoblje iz naše KD projektne fabrike u Kazahstanu. Kada smo prvi put počeli sarađivati, bili su pomalo skeptični u pogledu naših zahtjeva i suštine procesa koje smo objasnili. Sada, kazahstanska strana veoma poštuje naše tehničke prijedloge i slijedi princip ‘prvo implementirajte, a kasnije postavljajte pitanja’.”

Pisma zahvalnosti iz Kazahstana

Pored inženjerskog tima koji je došao u Kinu na studijsko iskustvo, Golden Dragon Bus je dobio i tri pisma zahvalnosti. Kazahstanska strana u pismima ne štedi u pohvalama za lokalni tim Golden Dragon, jer se upravo uz pomoć Golden Dragon tima kapacitet proizvodne linije stalno povećavao sa manje od jednog vozila dnevno na dva vozila dnevno.

“Ne podcjenjujte stabilnu dnevnu proizvodnju dva vozila”, rekao je Hu Hui novinarima. “Prije ove saradnje, iako se ASTANA MOTOR bavila automobilskom industrijom, nije imala iskustva u proizvodnji autobusa. Godišnja proizvodnja od preko 600 vozila je definitivno bez premca na lokalnom nivou i može se smatrati vrhunskom čak i među zemljama u regionu. Uložili smo osam godina truda u ovu proizvodnu liniju.” Ova proizvodna linija je stabilno proizvodila preko 600 različitih modela autobusa, značajno poboljšavajući uslove vozila u lokalnom drumskom saobraćaju u Kazahstanu.

Kazahstansko tržište je mikrokosmos stabilnog i progresivnog izvoznog poslovanja Golden Dragon Busa u 2024. godini. Očekuje se da će prodaja u regionu ZND, gde se nalazi Kazahstan, premašiti 100 miliona američkih dolara u 2024. godini, a da će godišnji izvozni posao Golden Dragon Busa porasti za preko 22% na godišnjem nivou.

Postojano kao stijena usred oluje
Kao član kineske automobilske industrije, izvozni posao Golden Dragon Busa stabilno je rastao – od januara do novembra 2024. Kina je izvezla 5,345 miliona vozila, 21,2% više u odnosu na prethodnu godinu, uključujući 826.000 komercijalnih vozila, što je povećanje od 19,3% na godišnjem nivou.

An Min, predsjednik Golden Dragon International Trading Company, rekao je novinarima: “Gledajući unazad u 2024., objektivno okruženje za naše izvozno poslovanje pretrpjelo je neke promjene, a podvodne struje i vjetrovi na koje smo naišli nisu ograničeni samo na to”, rekao je An Min novinarima. Potom je nastavio: “Sve u svemu, optimista sam. U sljedećih pet godina izvoz kineskih autobusa nastavit će optimistično rasti. Naravno, to se prije svega pripisuje ukupnoj akumulaciji kineske automobilske industrije i sposobnosti sveobuhvatnog i kompletnog industrijskog sistema Kine”, rekao je An Min ponizno, ali snažno te poručio za kraj: “Svijetu su potrebni kineski autobusi, a Golden Dragon Bus je oduševljen što pruža kinesku mudrost.”

Tri ključne strategije – značaj modela zlatnog zmaja
“Svijetu je potrebna kineska autobuska industrija!” Ova izjava je odlučna i nosi osjećaj samopouzdanja. To nije samohvala, već misija koja je povjerena kineskoj autobuskoj industriji. Kao odgovor na zahtjeve vremena, Golden Dragon Bus je sažimao tri ključne strategije: “dugoročnu perspektivu”, “prilagođena rješenja” i “kolaborativnu inovaciju”. Ovo nisu samo moćni alati za prevazilaženje poteškoća, već i mudre i otvorene strategije.

Kada se posmatra izvozni put kineskih autobuskih kompanija, najčešći oblik je robni izvoz. Već duže vrijeme ovo je bio najosnovniji i primarni poslovni model za izvoz kineskih autobuskih kompanija. Što je poslovni model fundamentalniji, to više testira mogućnosti kompanije. Ogromna količina podataka o potražnji na tržištu, načinima transporta, klimatskim uslovima, uslovima na putevima i drugim faktorima u zemlji ili regionu zahtjeva vrijeme da se akumuliraju; a povjerenje kupaca se ne gradi preko noći, već kroz kontinuiranu komunikaciju kako bi se uspostavilo međusobno razumijevanje i povjerenje dok se ne pojavi prilika. Biti prijatelj kupcima i prijatelj vremenu, pridržavajući se dugoročne perspektive, vidljivo je u narudžbama Golden Dragon Busa. Ovogodišnja isporuka 100 niskopodnih autobusa na CNG Jamajci rezultat je više od 20 godina upornih napora poslovnog osoblja Golden Dragona; slično tome, Golden Dragon Bus je kultivisao indonežansko tržište 20 godina prije nego što je vidio plodove svog rada.

Dugoročna perspektiva uključuje praćenje kupaca i neizbježno doživljavanje njihovog rasta i promjenjivih potreba. Značajan broj kupaca, nakon rasta, bira poslovni model knockdown (KD) montaže kako bi olakšao naknadnu industrijsku nadogradnju. Uvid Golden Dragon Busa i posvećenost KD-u u njegovom izvoznom poslovanju također je nusprodukt njegove dugoročne perspektive. Golden Dragon Bus je već 2018. godine osnovao KD Business Department, prihvaćajući poslovni model KD, koji se kratkoročno može činiti “nezahvalnim”, kao dio izvoznog poslovanja dok je njegova kompletna trgovina robom vozila napredovala.

“Veoma smo voljni pomoći našim partnerima da uspostave vlastite KD projekte na lokalnom nivou. Kompletna trgovina vozilima je relativno direktnija i jednostavnija, ali ako se stavimo u kožu naših kupaca, nije teško otkriti da se većina kupaca nada da će ići dalje od modela trgovine. Lokalne vlasti imaju više očekivanja od nas u smislu proširenja zaposlenosti, poboljšanja ekonomskog razvoja, domaćih industrijskih kapaciteta, a ne samopouzdanja nacionalne industrije”, rekao je An Min i dodao: “Naravno, resursi i nivo težine koje trebamo uložiti u KD projekte su eksponencijalno veći.”

Potom je An Min objasnio primjer KD projekta u Kazahstanu: “Počeli smo preliminarne kontakte sa našim kupcima u Kazahstanu oko 2016. godine. Tokom proteklih osam godina, proveli smo tri godine duboko i temeljno razumijevajući lokalno tržište i potrebe kupaca; zatim smo 2018. potpisali okvirni sporazum zasnovan na montaži i postepeno započeli KD projekat sa malim projektom od nekoliko narudžbi i KD-a smo napravili nekoliko narudžbi; početno lansiranje, mala proizvodnja, postupna stabilizacija obima i dnevnih proizvodnih kapaciteta, a potom i poboljšanje kapaciteta, savladavanje prepreka na svakom koraku.” Hu Hui je mirno pregledao osam godina u Kazahstanu: “Od početnog odabira lokacije za fabriku, odabira opreme, dizajna montažne linije, rasporeda radne stanice, odabira i obuke inženjerskog i tehničkog osoblja, do isporuke dijelova za ugradnju, efikasnosti carinjenja i još mnogo toga, broj i poteškoće problema koje projekt KD zahtijeva od nas da koordiniramo i riješimo različite probleme na različite načine. Naše poslovno osoblje za KD projekat u Kazahstanu upravo se vratilo u Kinu iz Kazahstana nakon što je tamo bilo stacionirano skoro pola godine.”

Svaki KD projekt ima istu složenost i trivijalnost, ali za Golden Dragon Bus KD business također ima još jednu karakteristiku – jedinstven je za svaku situaciju – koja je usavršila drugu ključnu strategiju Golden Dragon Busa, „prilagođena rješenja“.

Tržišni zahtjevi zemalja širom svijeta se stalno mijenjaju, a slično, razumijevanje i percepcija KD projekata, investicionih razmjera, planiranja proizvodnih kapaciteta, lokalnih industrijskih baza i resursa uvelike variraju. Dai Gang, menadžer Overseas KD projektnog odjela u Golden Dragon Busu, sažeo je to na ovaj način: “KD projekti s ulaganjima u milionima, desetinama miliona i preko stotinu miliona svaki imaju različite fokuse. Ne postoji gotova formula za primjenu. Moramo izvršiti personalizirani dizajn i planiranje na osnovu svakog projekta, situacije klijenta, stvarnih uslova resursa u zemlji domaćina.” Upravo je ovaj neumorni pristup “po mjeri” omogućio KD projektima Golden Dragon Busa da “procvjetaju globalno”, od Vijetnama i Tajlanda u jugoistočnoj Aziji, do Kazahstana u centralnoj Aziji, pa čak i do Etiopije u Africi, ukupno 13 KD projekata i postavljajući nove rekorde za kineske autobuske kompanije koje idu u inozemstvo.

Od solo operacija do kolaborativnih inovacija
“Zemlje širom svijeta razlikuju se po svojim nacionalnim uslovima, okruženju i resursima. Od tradicionalnih benzinskih i dizel motora, alternativnih goriva kao što je CNG, do hibridnih rješenja, čiste električne energije i energije vodika, različiti regioni, zemlje i scenariji primjene postavljaju specifične, ali znatno različite zahtjeve za autobuse”, rekao je An Min novinarima. “Međutim, kineska automobilska industrija, a posebno njena autobuska industrija, mogu pružiti zrele proizvode u svim ovim rješenjima. Stoga vjerujem da naša prednost i prednost kineskih autobusa leži u našim mogućnostima sistema lanca nabave cijelog lanca i mogućnostima brze integracije naših kompletnih poduzeća za vozila,” zaključio je An Min.

Golden Dragon Bus je transformisao naizgled solo operaciju “izvoza” u kolaborativnu i sistemsku “zajedničku operaciju više snaga” koja uključuje više preduzeća. Kolaborativna inovacija je tako postala treće “magično oružje” za izvoz Golden Dragon Busa.

“Na osnovu mog višegodišnjeg posmatranja, bez obzira o kojoj se zemlji radi, kada kupci budu koristili kineske autobuske proizvode, kineski autobusi će postati njihov prvi izbor u budućnosti. Također ćemo pratiti naše kupce, zajedno rastući od kompletnih vozila do KD proizvodnje”, samouvjereno je izjavio An Min. Zaista, kada su inženjeri i tehničari iz ASTANA MOTOR-a spakirali svoje kofere i pripremili se za napuštanje Xiamena, već su potvrdili svoj sljedeći plan učenja u Golden Dragon Busu – da povećaju proizvodni kapacitet KD proizvodne linije na sljedeći nivo. “Kao kineski automobilski profesionalac, počastvovan sam što u ovom trenutku kineska autobuska industrija ima najsveobuhvatnija rješenja na svijetu, najpouzdanije proizvodne mogućnosti i najprecizniju snagu tehničkog planiranja. Gledajući globalno, tržište je dovoljno veliko. Nadam se da možemo raditi zajedno s našim partnerima u lancu nabavke kako bismo doveli kineska rješenja u korist potrošača i pomogli u ostvarivanju vizije da putovanja u više zemalja i protok roba teče nesmetano”, rekao je An Min novinarima.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 2076

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *