Deutsche Bahn naručuje mini električne autobuse od Altas Auto

Share your love

DB Regio Bus, također poznat kao DB Regio Straße, podružnica je DB Regio odgovorna za prevoz putnika autobusom. Naravno, uglavnom radi sa autobusima pune veličine, odnosno autobusima od dvanaest metara ili zglobnim autobusima, ali već nekoliko godina postoje i minibusi za linije sa malo putnika. Ipak, minibusi nisu baš klasični minibusi, jer kao što ćemo vidjeti, jedan od tipova koje je naručio DB može prevesti čak 55 putnika uključujući i stajaća mjesta. Gradske autobuske linije u Bad Camberg i Kronberg im Taunus su primjeri DB minibusa koji se koriste u redovnom saobraćaju.

Litvanski proizvođač Altas Auto isporučuje minibuseve bazirane na serijama kombija Mercedes Sprinter i MAN TGE, ali i one iz razvojne saradnje sa kineskim proizvođačem autobusa Zhongtong. Ne nude se samo sa konvencionalnim dizel motorom, već i sa baterijsko-električnim pogonskim sistemima.

DB Regio Bus je sada zaključio okvirni ugovor sa Altas Autom, prema kojem će Altas Auto do 2028. godine isporučiti minibuseve iz četiri svoje serije. Tri od njih su potpuno električna, a to su tipovi Novus Cityline LW, Novus City V7 i Novus City N8. Autobus četvrtog tipa je sa dizelskim motorom. DB Regio Bus ne otvara nove korake sa dobavljačem Altas Auto, jer su vozila ovog proizvođača dio voznog parka već deset godina.

Električni modeli koje je naručio DB Regio su:
Novus Cityline LW
Najmanji od naručenih tipova je Novus Cityline LW. Ima karoseriju koja je šira od originalnog Mercedes Sprintera iz fabrike u Dizeldorfu. Altas kaže da je posebno upravljiv i stoga idealan za uske ulice u starim gradskim jezgrima. Njegove baterije kapaciteta 140 kWh daju mu domet od 300 kilometara.

Tehnički podaci:
Dužina: 7.367 mm
Širina: 2.020 mm
Visina: 2.880 mm
Međuosovinsko rastojanje: 4.325 mm
Elektromotor: Elinta Motors (140 kW)
Domet: 300 km
Baterije: nikl-mangan-kobalt
Dozvoljena ukupna težina: 5.500 kg

Novus City V7
Novus City V7 se predstavlja s nešto većim dimenzijama karoserije. Međutim, on nije rezultat saradnje Altasa i Mercedesa, već je razvijen u saradnji sa kineskim proizvođačem autobusa Zhongtong. Njegova upotreba ima smisla tamo gdje je potrebno prevesti više putnika i gdje su zahtjevniji uslovi na liniji. Oprema motora i baterija značajno se razlikuje od opreme Novus Cityline LW.

Tehnički podaci:
Dužina: 7.490 mm ili 7.510 mm
Širina: 2.120 mm
Visina: 3.100 mm
Međuosovinsko rastojanje: 4.100 mm
Kapacitet putnika: 35 putnika, uključujući 18 sjedišta, jedno mjesto za invalidska kolica
Elektromotor: Dana Tm 4 (200 kW)
Domet: 309 km
Baterije iz CATL
Sistemi pomoći vozaču: ABS, ASR, ESP, EBS
Ukupna težina vozila: 9.900 kg

Novus City N8
Najveći od naručenih minibusa biće Novus City N8. Kao što smo već spomenuli, može prevesti 55 putnika sa stajaćim putnicima. To znači da više nije minibus, već pravi midibus. Idealno za velike transportne kapacitete u najvećem prometu.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 2034

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *