CET 2015: Sunsundegui SC7

DSCN7447Na našem tržištu relativno nepoznata španska kompanija koja proizvodi nadogradnje na šasijama svih evropskih proizvođača. Većina autobusa proizvedena je na Volvo šasijama, što znači da koriste Volvo motor i mjenjač, što je sigurno veliki plus.

Kompanija se prije nekoliko godina našla u finansijskim poteškoćama, ali sada se opet “postavila na noge”, a rezultat ulaganja u razvoj je novi model SC7. On donosi niz sitnih, ali vrlo pratkičnih rješenja koja dolaze do izražaja kod svakodnevnog korištenja autobusa.DSCN7445Tako se, na primjer, brtve prtljažnog prostora prostora nalaze na samim poklopcima, a ne na okviru gdje se lako oštećuju. Također, na vanjskom rubu krova Španci su ugradili bočna LED svjetla koja osvjetljavaju okolinu autobusa, što je dobrodošla pomoć pri noćnom manevrisanju, kao i pri ulasku putnika. Manevrisanje je dodatno olakšano sistemom od četiri kamere koje nude pogled na okolinu iz autobusa od 360 stepeni iz ptičije perspektive.DSCN7444Unutrašnjost nudi vrhunsku obradu i materijale, poput drvenih stolova, rasvjeta graviranih staklenih pregradnih stijena, LED stropne diode koje oponašaju zvjezdano nebo, USB priključci između sjedišta itd. To se naravno održava i na cijenu autobusa, koji je sa cijenom od 300 000 eura bio treći najskuplji, iza Setre i Neoplana.DSCN7446 (2)Tehničke karakteristike – Sunsundegui SC7
Pogon: 6-cilindrični turbodizel motor, Euro 6, tip Volvo D11K. Zapremina motora 10,8 l, snaga 339 kW (460 KS) pri 1800 o/min, najveći okretni moment 2200 Nm pri 1000 do 1400 o/min
Dimenzije: 12345x2550x3720 mm, broj sjedišta 52+1+1, dvoja vrata
Kočnice: Disk kočnice na svim točkovima, BAS, EBS, ABS, ESP i ASR. Motorna kočnica i hidraulični retarder
Ovjes: Zračni ovjes sa regulacijom visine. Na prednjoj osovini dva zračna jastuka, na pogonskoj osovini četiri zračna jastuka.

izvor: kamion & bus

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1891