Novi BYD-Castrosua električni autobusi u radu u Madridu

Preusmjeravanje proizvodnje na trenutne zahtjeve elektromobilnosti zahtijeva veliki tehnički i ekonomski napor svih proizvođača vozila širom svijeta. U sektoru komercijalnih vozila, ovo predstavlja posebne izazove za manje i srednje proizvođače. Različite vrste saradnje su se pojavile kao jedno zamislivo rješenje. Kineski proizvođač BYD sklopio je ugovore o saradnji sa nekoliko proizvođača u oblasti izgradnje autobusa u raznim zemljama, uključujući i Evropu.

BYD se nada da će to olakšati pristup tržištu na određenim regionalnim tržištima, koja često karakteriziraju nacionalne razlike. Castrosua, sa sjedištem u Santiago de Composteli, u Španiji, je dugo etablirani proizvođač autobusa na iberijskom tržištu i sada koristi BYD E-tehnologiju za svoj prethodno lansirani model leketričnog autobusa Nelec. Predserijsko vozilo je već bilo izloženo na samitu UITP u Barseloni u ljeto 2023.

Autobus će se plasirati kao BYD-Castrosua, a prve narudžbe uključuju seriju od 50 takvih autobusa od 12 metara za Empresa Municipal de Transporte (EMT), operatera javnog prevoza glavnog grada Madrida. Prva vozila su isporučena i trenutno su u fazi puštanja u rad u EMT-u. Operativna služba počela je sredinom augusta 2024. godine.

Autobusi imaju bateriju kapaciteta 422 kWh i, prema navodima proizvođača, teoretski domet od preko 400 kilometara. Međutim, ostaje da se vidi kako će se to pokazati u praksi, jer bateriju pored voznih performansi jako troši samo klima uređaj, posebno u vrućim ljetnim mjesecima sa temperaturama od oko 40 stepeni. Kao i svi gradski autobusi u Madridu, autobusi imaju dvoja vrata i nude prostor za do 92 putnika. Oni su registrovani u EMT-u pod brojevima od 766 do 815. Nastavljajući sa 65 električnih autobusa BYD koje je do danas isporučio EMT, a koji su čisto kineske proizvodnje.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1841

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *