Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
EKSKLUZIVNO: Još jedan MAN za Centrotrans Istočno Sarajevo
Nakon što su jesenas kupili jedan autobus MAN Lion's Coach kompanija Centrotrans iz Istočnog Sarajeva je u istom tonu krenula i u ovu novu 2023. godinu. Zbog stalnog procesa obnove voznog parka, kompanija je preduzela nove korake u tom smjeru kako bi i svojim putnicima i klijentima ponudili nove opcije za putovanje.
Kao i prošle godine, izbor je pao na klasični MAN Lion's Coach u izvedbi na dvije osovine. Za razliku od prošlogodišnjeg sivog MAN Lion's Coacha, ovaj novi je bijele boje. S obzirom da će vozilo raditi uglavnom na redovnim linijama, MAN je bio idealna kombinacija. Na ovaj način se tradicija nastavila, ali i njegovi agregati osiguravaju efikasnu i ekonomičnu vožnju, a jednostavno održavanje i laka dostupnost rezervnih dijelova je svakako dodatni plus za svaku kompaniju koja posjeduje bilo koji MAN autobus.
Novi MANekenen je proizveden u aprilu 2009. godine i u trenutku proizvodnje prvi vlasnik je izabrao dosta opcionalne opreme koja je u to vrijeme bila itekako eksluzivna, ali o tome nešto kasnije. Pogoni ga domaći MAN Euro 5/EEV motor jačine 324 kW tj. 441 KS uz automatski mjenjač koji ima 12 brzina. Za dvoosovinsko vozilo ova snaga je i više nego dovoljna da sve terene i prepreke pređe bez ikakvih problema.
Spomenuli smo već da vozilo ima nešto bolju opremu od stadnardne, a to uključuje bijele poklopce retrovizora koji su dijelom ofarbani u crveno po želji prvog vlasnika – norveškog Schau's Buss AS iz grada Vestby. Također, oni su se odlučili i da vozilo dodatno ukrase sa alcoa aluminjumskim felgama, sistemom paralelnog otvaranja bunkera, zadnjim spojlerom te kamerom za vožnju unazad, a vozilo je u međuvremenu dobilo i nešto moderniju prednju masku.
Radni prostor vozača je opremljen svim što mu je potrebno kako bi njegovo vrijeme u vozilo kao i sama vožnja prošli bez ikakvih problema. To podrazumijeva sunčanu zaštitu za vozača, intarder/retarder, tempomat, ABS sistem i centralno zaključavanje. Sjedište vozača je opremljeno sa mikrofonom, a dodatni mikrofon se nalazi i kod suvozačkog sjedišta. Interesantno je da je bunker za odmor vozača kod drugih vrata povezan i telefonskom vezom sa mjestom vozača. Sigurnost će dodatno poboljšati i sistem kamera, koji čine, osim spomenute kamere za vožnju unazad i kamera na drugim vratima te kamera koja omogućava snimanje situacije ispred vozila i reproduciranje sadržaja na monitore koji se nalaze u vozilu.
Unutrašnjost je uređena sa 49 + 1 + 1 Kiel sjedišta, koja će svim putnicima pružiti potreban nivo komfora i udobnosti. Sjedišta su u odličnom stanju, posebno uzevši u obzir osjetljivost kožnih naglavaka i bočnih naslona koji s vremenom počnu da pucaju, što ovdje nije slučaj. Sjedišta su uređana u kombinaciji crvene (tkanina) i sive (kožni dijelovi) boje. Vozaču će putovanje olakšati i ugrađena navigacija, a putnici će moći koristiti sve prednosti Blaupunkt audio/video sistema koji podrazumijeva cd/mp3/dvd player i dva LCD monitora. Posebnost vozila je i činjenica da ima nekoliko utičnica 220 V, a iznad svakog reda sjedišta se nalaze i USB priključci zajedno sa individualnom rasvjetom, zvučnicima i difuzorima za zrak. Od ostalih specifikacija vrijedi spomenuti da vozilo ima sisteme klimatizacije, dodatnog grijanja – webasto, toalet, kuhinju i frižider.
Ekipa portala BHBus.ba kompaniji Centrotrans Istočno Sarajevo želi puno sreće i uspješno pređenih kilometara te prevezenih putnika sa novim vozilom!