Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Zatvoren posljednji trolejbuski sistem u Japanu
U subotu, 30. novembra 2024., posljednji japanski trolejbuski sistem prestao je sa radom na 3,7 km linije Murodo-Daikanbo u japanskim Alpima. Ova linija prolazi u potpunosti ispod zemlje u tunelu, a dio u sredini radi kao prolazna petlja kako bi se omogućilo da se vozila sretnu i mimoiđu.
Linija je otvorena 1996. godine kao trolejbuska veza u sklopu turističke linije kroz Alpe, koja je do prije nekoliko godina uključivala i trolejbusku liniju do brane Kurobe. Obje linije su sada pretvorene u električne autobuske linije sa električnim autobusima. Ovi električni autobusi počet će sa radom u Murodu 15. aprila 2025. godine, do kada bi nadzemni vodovi trebali biti u velikoj mjeri uklonjeni.
Da li će i u kom obliku jedan od trolejbusa biti sačuvan kao spomenik, sličan brani Kurobe, još nije odlučeno. Posljednjeg dana rada postojao je poseban red vožnje, a vozila su bila posebno označena. Do kraja rada korišteno je osam solo autobusa, koje su prvobitno isporučili Mitsubishi Fuso i Osaka Sharyo 1995. i 1996. godine. U pravilu su išli u kolonama od nekoliko vozila jedno za drugim, jer pretežno jednokolosiječna linija nije dopuštala nikakav drugi oblik djelovanja.