Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Yutong predstavio turistički električni autobus u Čileu
Već nekoliko mjeseci u Latinskoj Americi se vodi borba između Kolumbije i Čilea za vodstvo u elektrifikaciji javnog putničkog prevoza i broj električnih autobusa koji saobraćaju u obje zemlje se konstantno povećava. “Sukob” u vezi sa flotom gradskih vozila je bio neizvjestan, ali će krajem 2022. godine Kolumbija preuzeti vodstvo. Međutim, to je samo privremeno, jer će nove serije e-autobusa stizati u glavni grad Čilea 2023. godine.
Ipak, Čile ima veliku prednost u primjeni električnih međugradskih autobusa na duge linije, jer se ova tehnologija na dužim linijama koristi od januara 2019. godine, ne samo za poslovne usluge, već i za redovne linije. Između ostalih, u tome prednjače kompanije Turbus i Tandem
Yutong, najveći proizvođač autobusa na svijetu, zahvaljujući svojim modelima s nultom emisijom, uspio je nastaviti svoj napredak u prodaji izvan Kine, dosežući više tržišta. Sada je proizvođač, koji se 60. godišnjici rada, predstavio svoj elegantan i atraktivan električni turistički autobus T13E u Čileu, koji je u osnovi nagrađivani dizelski model T13 kako bi ponudio novi koncept mobilnosti u segmentima dugih linija.
Autobus ostavlja veoma fluidan utisak, koji prikazuje novi stil Yutong dizajna koji smo počeli da viđamo 2019. godine sa dolaskom nove generacije vozila. Prednji dio sa “nasmiješenim licem”, tečnim linijama, velikim vjetrobranskim staklom, LED rasvjetom i prednjim retrovizorima prenose sliku autobusa koji, čak i zaustavljen, ima pečat modela visokih performansi. Vozilo je dugo 12,97 metara i može da primi do 48 putnika u tihom okruženju bez buke, što pomaže onima koji putuju u njima da se bolje odmore, dok uživaju u vrhunskom enterijeru sa visokokvalitetnim materijalima i detaljima.
Snažni električni motori omogućavaju mu da savlada padine do 20% nagiba, dovodeći ga do maksimalne brzine od 100 km/h. Njegove baterije imaju litijum-želježno-fosfatnu tehnologiju i podržavaju kapacitet skladištenja od 350 kWh. Autonomija i intervali punjenja za postizanje maksimalnog trajanja baterija mogu se pratiti pomoću Yutong telematskih sistema koji će omogućiti efikasniji i ekonomičniji rad. Za sigurnost nema problema, jer ima opsežnu listu sigurnosnih sistema: EBS (elektronski kočioni sistem), ESP (elektronski program stabilnosti), HSA (pomoć pri kretanju uzbrdo), EBA (elektronska pomoć pri kočenju), BAWS (Nadzor umora vozača), TPMS (Nadzor pritiska u gumama), LDWS (Upozorenje o napuštanju trake) i ALD (Prikaz osovinskog opterećenja).