Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama

Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama




Naime, električna vozila (uključujući autobuse) se kreću veoma tiho, daleko ispod nivoa buke u gradskom sobraćaju, što može biti pogubno za neoprezne pješake i bicikliste. „Autobus može biti čujan, ali nenametljiv. Riješili smo taj problem razvijanjem sintetiziranog pozadinskog zvuka, koji je u takvom frekventnom opsegu da ne prolazi kroz troslojna stakla autobusa i ne uznemirava putnike, ali jasno obavještava okolinu“, dodaje Danielsson.
– Sistem se zasniva na kameri, sistemu za procesuiranje slika i algoritmima za detekciju pješaka i biciklista
– Sistem obavještava vozača zvučnim i svjetlosnim signalima
– Sistem obavještava okolinu sintetiziranim zvukom, preko pojačala i zvučnika
– Sistem zadovoljava zahtjeve u pogledu buke za elektrificirana vozila u EU koja će biti uvedena 2019. godine
– Pri brznama ispod od 50 km/h, električni autobus je znatno tiši od onoga sa dizel motorm, dok pri brzinama preko 50 km/h, većinu buke stvara trenje guma o podlogu
izvor: kamioni.ba