Volvo prodao električne autobuse u Luksemburg

Volvo je primio narudžbu za četiri Volvo 7900 Electric autobusa od luksemburškog prevoznika Sales-Lentz. Po isporuci, autobusi će raditi u gradu Differdange. Sales-Lentz, jedan od najvećih prevoznika u Luksemburgu, je predvodnik u uvođenju vozila na alternativne pogone u ovoj zemlji. Ova kompanija je prva u Evropi, već 2009. godine, kupila Volvo hibridne autobuse. Danas, njihova flota broji 24 Volvo hibrida i 12 Volvo električnih hibrida.7900-electricSales-Lentz se sada odlučio na novi korak tj. potpunoj “elektrifikaciji” uz kupovinu četiri Volvo 7900 Electric autobusa. Autobusi će raditi u gradu Differdange u jugozapadnom Luksemburgu.

Volvo će biti odgovoran za servisiranje vozila, uključujući i održavanje baterija za fiksnu mjesečnu cijenu. Puštanje autobusa u saobraćaj planirano je za drugi kvartal 2017. godine.

“Sa ovom novom efikasnom tehnologijom, koju je razvio Volvo, Sales-Lentz promoviše ambicije grada Differdange za izgradnju održive promjene u prevozu osoba i poboljšanja kvalitete života građana”, rekao je Wolfgang Schroeder, Sales-Lentz.

“Već duži niz godina bavimo se implementacijom ambicioznog plana za održivost u našem gradu. Plan je nazvan “Differdangechange” i želimo da svi razmisle o efikasnosti svih naših akcija. Ponosni smo što naš gradski prevoznik nastavlja svoju pionirsku ulogu i daje primjer ostalim u Luksemburgu”, rekao je Roberto Traversini, gradonačelnik grada Differdange.

“Sistem električnih autobusa je ekonomično rješenje za gradove kako bi se smanjio problem lošeg kvaliteta vazduha i buke. Bez štetnih gasova i plinova, tihi autobusi otvaraju potpuno nove mogućnosti za urbano planiranje”, rekao je Håkan Agnevall, predsjednik Volvo Buses.

Autobusi će imati opciju brzog punjenja na kraju linija. Da bi se olakšalo uvođenje električnih autobusa u sisteme prevoza u evropskim gradovima, Volvo je zajedno sa nekoliko drugih proizvođača autobusa i infrastrukture ovog proljeća napravio zajednički sporazum, a o čemu smo već ranije pisali.

Volvo 7900 Electric
• Potpuno električni dvoosovinski, 12 metara dugačak, gradski autobus sa niskim podom i troja vrata.
• 80% manja potrošnja energije u odnosu na odgovarajući dizel autobus.
• Miran i tih rad bez štetnih emisija
• Opremljen sa elektromotorom i litij-ionskom baterijom.
• Baterije se mogu puniti na kraju stanici za tri do šest minuta.*
• Svijetao i prozračan interijer.
• kapacitet 85 putnika.

* Vrijeme punjenja ovisi o topografiji, opterećenju i klimatskim uslovima.

OppCharge
• Otvoreni interfejs između stanica za punjenje i vozila
• Pružanje snage za punjenje od 150 kW ili 300 kW
• Punjenje traje 3-6 minuta
• Punjenje se vrši preko pantografa, male težine, koji se nalazi na krovu autobusa
• Komunikacija između autobusa i stanice za punjenje održava se preko Wi-Fi

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1890