Volvo predstavio novu šasiju za električne autobuse s kapacitetom baterije do 720 kWh

Share your love

Nova šasija za autobuse Volvo BZR Electric označava hrabar korak naprijed u elektrifikaciji, nudeći kapacitet baterije do 720 kWh i radni domet do 700 km. Ovo je šasija za električne autobuse sposobna za duža putovanja s manje zaustavljanja za punjenje i većom operativnom svestranošću – omogućavajući duge međuregionalne linije koje ranije nisu bile održive za električne autobuse.

Svestrana i provjerena globalna platforma šasija Volvo BZR Electric sada je proširena, jer je Volvo Buses predstavio Volvo BZR Electric za autobuse – dostupan s dvije ili tri osovine i četiri do osam modularnih jedinica za skladištenje energije. Ovaj modularni dizajn omogućava prilagođavanje šasije širokom rasponu operativnih potreba i optimizaciju za kraće udaljenosti ili maksimalni domet. Vodeći kapacitet baterije u industriji do 720 kWh znači poboljšanu efikasnost, povećani domet i smanjeno vrijeme putovanja.

“Naša nova električna šasija doseže više od samo proširenog radnog dometa. Omogućava nove linije i daje operaterima veću svestranost”, kaže predsjednica Volvo Buses Anna Westerberg.

Šasija autobusa Volvo BZR Electric pruža operaterima fleksibilnost da obavljaju električne usluge na više linija, uključujući i one u ekološkim zonama – što je velika prednost za autobuse na duge relacije, kao i za turističke i čarter operacije. Električne šasije će se nuditi s karoserijama različitih proizvođača, ovisno o tržištu i preferencijama kupaca. Lansiranjem šasije autobusa Volvo BZR Electric, Volvo Buses sada nudi rješenja za elektromobilnost za svaki segment – ​​gradski, međugradski, međugradski i turistički i čarter – a sva se mogu prilagoditi širokom rasponu potreba kupaca.

“Ponosni smo što predstavljamo rješenje koje održivo putovanje čini dostupnim većem broju ljudi na više linija. Šasija autobusa Volvo BZR Electric pokazuje kako elektrifikacija može ići dalje od smanjenja emisija izduvnih gasova. Uz odgovorno nabavljene materijale i proizvod napravljen da traje, minimiziramo utjecaj tokom životnog ciklusa. I to radimo uz pružanje udobnosti, efikasnosti i najviših sigurnosnih standarda kako za svakodnevno putovanje na posao, tako i za putovanja na duge relacije”, kaže Anna Westerberg.

Biti dio Volvo Grupe znači da Volvo Buses može u potpunosti iskoristiti provjerena rješenja pogonskih sklopova koja su razvijena, testirana i proizvedena u velikim količinama. Kako bi se zadovoljile različite potrebe za punjenjem u depoima i na linijama, šasija autobusa Volvo BZR Electric nudi i CCS punjenje od 250 kW i OppCharge od 450 kW. Šasija je također opremljena najnovijim verzijama aktivnih sigurnosnih sistema Volvo Buses kako bi se zaštitili i putnici i ranjivi učesnici u saobraćaju.

“Zajedno s operaterima, činimo putovanje sigurnijim, udobnijim i održivijim nego ikad prije“, kaže Dan Pettersson, viši potpredsjednik Volvo Buses. Prvu šasiju autobusa Volvo BZR Electric već je izradila kompanija Carrus Delta i namijenjena je kupcima na nordijskom i tržištu Beneluksa.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 2296