Volvo isporučuje 12 hibridnih autobusa u Poljsku

Poljska je rastuće tržište za Volvo hibridne autobuse. Ovaj proizvođač je nedavno dobio narudžbu za 12 zglobnih hibridnih autobusa od MPK, gradskog operatera u Krakovu. Volvo je u Poljskog prodao više od 50 hibridnih autobusa, a vozila se proizvode na “domaćem terenu” u fabrici kompanije u Vroclavu. MPK Krakov je naručio 12 Volvo 7900 hibridnih autobusa.”Poboljšanje kvaliteta vazduha i smanjenje nivoa buke često se smatraju važnim prilikom dizajniranja sistema javnog prevoza. To je naročito bitno u Krakovu, zbog visokog nivoa zagađenja vazduha. Zadovoljni smo što smo mogli da isporučimo hibridne autobuse opštinskom prevoznom preduzeću, što će stanovnicima Krakova omogućiti da putuju savremenim i ekološki prihvatljivim autobusima za samo nekoliko meseci”, rekla je regionalna direktorka Volvo Buses za Poljsku i Baltik Małgorzata Durda.

Hibridni autobusi će biti isporučeni u drugoj polovini 2018. godine. Oni će biti proizvedeni u fabrici Volvo Buses u Vroclavu, gdje su hibridni autobusi u serijskoj proizvodnji od 2010. godine. Volvo hibridni autobusi već voze u gradovima Vroclav, Inowrocław, Tarnowskie Gory i Varšava. Najveća narudžba za Volvo hibridne autobuse u Poljskoj je bila od grada Sosnowiec i iznosila je 35 vozila, od kojih je 10 zglobnih autobusa.

Volvo-ov elektromobilni portfolij sastoji se od hibrida, električnih hibrida i potpuno električnih autobusa. Volvo je prodao više od 3800 elektroficiranih autobusa u 22 zemlje, a najveća tržišta su Velika Britanija, Kolumbija i Španija.

Volvo-ov hibridni autobus pokreće se u potpunosti električno i to je jako tih autobus, a elektro motor radi dok vozilo ne distugne brzinu od 15-20 km/h. Pri većim brzinama, autobus porekeće mali 4-cilindarski dizel motor koji može raditi pod optimalnim uslovima u uskom obimu. Energija koja se stvara tokom kočenja motora čuva se u baterijama i koristi se za napajanje električnog motora i različitih pomoćnih sistema.

Volvo-ovi hibridni autobusi koriste 30-40 posto manje goriva i emituju 30-40 posto manje ugljen-dioksida koji utječe na klimatske uslove, a samo polovinu azotnih oksida i čestica u poređenju sa odgovarajućim dizelskim autobusima.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1890