VITRASA obnovila vozni park sa 29 novih autobusa

Viguesa de Transportes, S.L. (skraćeno VITRASA), je španska transportna kompanija, odgovorna za gradski javni prevoz u gradu Vigo od 1968. godine. Nedavno je ova kompanija obnovila svoj vozni par sa 29 novih hibridnim/blagim hibridnim autobusa sa električnim motorom, što omogućava smanjenje emisije zagađujućih materija za 50%. Nove autobuse isporučili su Mercedes i Volvo.

Novi autobusi će zamjeniti postojeće starije dizelske autobuse u floti. Prosjek starosti vozila će sada iznositi 6,8 godina i VITRASA će imati jedan od najmlađih voznih parkova u Španiji, a trenutno ga čini 126 autobusa

Jedna od glavnih novina je da od 29 autobusa koji će početi sa radom u narednim sedmicama, 22 su 100% hibridi sa velikim elektromotorom od 110 kW, što donosi brojne prednosti kao što je značajno smanjenje potrošnje goriva u odnosu na dizel autobuse, smanjenje zagađujućih emisija za oko 50% i smanjenje buke na stajalištima. Preostalih 7 autobusa su blagi hibridi ili laki hibridi koji optimizuju performanse i potrošnju Euro 6 motora sa unutrašnjim sagorijevanjem najprihvatljivijih za životnu sredinu.

Novi autobusi imaju kapacitet za ukupno 102 putnika u solo izvedbi i 154 u slučaju zglobnih autobusa, poznatijih kao “gusjenice”. Od ukupnog broja, 22 autobusa su dugačka 12 metara, šest ima dužinu od 18 metara i jedan dužinu od 10 metara. Svi autobusi imaju Start and Stop sistem, koji smanjuje potrošnju goriva i pomaže u zaštiti životne sredine, a među poboljšanjima za korisnike i vozače su, između ostalog, eksterne kamere za bolju preglednosti, sistem video nadzora i USB punjači.

Četiri od njih imaju prostor za prtljag i koristiće se uglavnom za putovanja na novoj liniji do aerodroma. Osim toga, svi imaju klimu i grijanje, elektronske natpise linija, LED rasvjetu kako iznutra tako i spolja i kneeling sistem.

Pristupačnost je jedan od najvažnijih aspekata kompanije. Dokaz za to je da je svako vozilo u voznom parku 100% dostupno osobama sa smanjenom pokretljivošću ili fizičkim invaliditetom i svi imaju nisku integrisanu platformu. Novi autobusi imaju teleskopsku rampu za pristup invalidskim kolicima, a unutra su i dva prostora za invalidska kolica. Svi imaju ekran na kojem možete vidjeti plan linije, uz glasovne upute na stajalištima.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1842