Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
VDL Bus & Coach predstavio novu verziju električne Citee
Holandski proizvođač vozila VDL Bus & Coach proširio je svoj proizvodni program Citea Electric varijantom Light Low Entry (LLE) dužine od 11,5 metara. Već više od dvije godine Citea LLE-99 Electric sa dužinom od 9,9 metara uspješno radi na raznim linijama i u raznim uslovima rada. Uvođenjem varijante od 11,5 metara, VDL pruža operaterima mogućnost da u električnom vozilu prevezu veći broj putnika u regionalnim područjima. Citea LLE-115 Electric se može opremiti različitim opcijama punjenja, konfiguracijama vrata i fleksibilnim unutrašnjim rješenjima.
Širenje VDL Citea Electric asortimana sa 11,5-metarskim laganim vozilom niskog ulaza na električni pogon je logičan korak u održivom razvoju javnog prevoza u regionalnim područjima. Citea LLE-115 Electric ima veći putnički kapacitet, sa maksimalnim rasporedom sedišta od 35 + 4 + 1. Nova varijanta je standardno opremljena baterijom od 180 kWh. To omogućava postizanje radijusa vožnje od 100 do 150 kilometara bez usputnog punjenja. Zahvaljujući visokokvalitetnim baterijama i pametnim rješenjima za punjenje, moguće je postići radijus vožnje do 500 kilometara dnevno uz usputna punjenja. Pored standardnog CCS utikača, pantograf se može koristiti za brzo punjenje do 270 kW.
Ova varijanta u dužini 11,5 metara je novi i svakako lijep dodatak VDL električnoj paleti proizvoda. Električni asortiman proizvoda sastoji se od tri modela sa niskim podom (također dostupan kao niskopodni zglobni), niskim ulazom i laganim niskim ulazom. Dužine variraju od 9,9 do 18,7 metara. To daje operateru visok stepen fleksibilnosti i sposobnost da se savršeno uklapaju u potrebe implementacije i operativne preferencije.
Uz dodatak Citea LLE-115 Electric, VDL Bus & Coach ima još širi raspon konfiguracija kako bi dodatno podržao prelaz na održivi javni prevoz. 300 električnih VDL autobusa putuje u prosjeku 62.000 kilometara u svakodnevnom pogonu, što je rezultiralo sa pređenih preko 22 miliona električnih kilometara do sada. To rezultira uštedama CO2 od 50 tona dnevno i stoga ima pozitivan uticaj na kvalitet vazduha.