Van Hool pravi 54 električna autobusa za QBuzz

Belgijski proizvođač autobusa i industrijskih vozila, Van Hool potpisao je ugovor s holandskom kompanijom Qbuzz za isporuku električnih autobusa koji će se koristiti za regionalne linije u pokrajinama Groningen i Drenthe.

Prevoznička kompanija Qbuzz zamjenjuje svoju postojeću flotu Qliner autobusa novim Van Hool električnim autobusom Van Hool A15LE E s 100% nultom emisijom štetnih plinova. Zbog međugradskih putovanja putnici će duže boraviti u autobusu pa su se odlučili za udobna autobuska sjedišta opremljena sigurnosnim pojasevima, USB punjačima, naslonima za noge i sklopivim stolovima. Putnici svoju prtljagu mogu spremiti u police za prtljagu. Svi autobusi bit će opremljeni kamerama umjesto klasičnih retrovizora i tri monitora za informacije o liniji za putnike, kao i ručnom rampom za invalidska kolica koja će omogućiti lak pristup osobama s invaliditetom.

Filip Van Hool, izvršni direktor kompanije Van Hool: “Ova narudžba potvrđuje povjerenje koje Qbuzz ima u Van Hool. Qbuzz je prethodno naručio devet dvospratnih Van Hool Astromega TDX27 i trideset autobusa na vodik za korištenje u redovnom prevozu putnika. Ova je narudžba još jedno važno mjerilo za Van Hool i neosporan je dokaz centra tehnološkog znanja koji smo izgradili ovdje u Koningshooiktu tokom posljednjih godina. Kontinuirano se ulaže u istraživanje i razvoj novih proizvoda; ovdje izrađujemo prototipove, predserije i vozila visoke dodane vrijednosti, a ona su gotovo uvijek skrojena prema zahtjevima kupaca. Oduševljeni smo što možemo pridonijeti daljnjem ozelenjavanju Qbuzzove autobuske flote u sjevernoj Holandiji.”

Dirk Huzeling, Bid Manager u Qbuzz b.v., objašnjava zašto su odabrali Van Hool kao dobavljača za ova originalna vozila: “Suočili smo se s velikim izazovom kada smo odlučili zamijeniti našu trenutnu flotu Qliner autobusa koji su uvelike dokazali svoju vrijednost. Definitivno smo željeli postati zeleni i zato je brzo ponuđena opcija autobusa sa 100% nultom emisijom. Zbog specifičnosti Qliner mreže u Groningen-Drentheu i njezine dugolinijske, međugradske povezanosti i visoke prosječne brzine, odlučili smo se za autobuse duge 15 metara s 55 udobnih sjedišta za putnike i velikim radnim radijusom. Nakon temeljite procjene tržišta, odlučili smo se za Van Hool, s kojim smo posljednjih godina u postojeću mrežu javnog prevoza već ugradili niz novih vozila.”

izvor: transportmagazin.hr

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1927