Van Hool dvozglobni električni autobusi za Linc

Van Hool, proizvođač autobusa sa sjedištem u gradu Koningshooikt (Belgija), potpisao je ugovor o isporuci novih vozila sa Linz AG Linien, operatorom iz austrijskog grada Linca. Ugovor se odnosi na isporuku dvadeset 24-metarska, dvozglobna, potpuno električna Exqui.City vozila tzv. trambusa. Isporuka prvog prototipa trambusa je planirana za prvu polovinu 2017. godine. Sva vozila moraju biti isporučena i biti na radu na linijama 41, 43, 45 i 46 u Lincu do kraja 2019. godine.ExquiCity24_LinzSa inovativnom tehnologijom pogona, koji se sastoji od dva elektromotora i baterije za rezervni pogon, novi dvozglobni trambusi za Linc će biti potpuno na električni pogon i neće imati nikakvih štetnih emisija. Trambusi pokazuju inovativnost Van Hoola na posebno konkurentnom tržištu za visokokvalitetan javni prevoz.

Klaus Luger, gradonačelnik Linca, koji ima skoro 200 000 stanovnika, objasnio zašto je došlo do dogovora: “Moj prioritet jeste da u Lincu napravimo atraktivan javni prevoz. Sa dvadeset dvozglobnih trambusa, mi postavljamo nove standarde. Sa ovim vozilima imat ćemo najnapredniji prevoz u državi, a korisnici javnog prevoza u Lincu će uživati ​​u još većoj udobnosti i praktičnosti. S jedne strane, ova vozila mogu primiti puno više putnika, a s druge, unutrašnjost vozila je još privlačnija. Također, inovativna tehnologija pogona vozila je dobra za okoliš”.

“Ovo je velika i dobra vijest iz dva razloga”, kazao je Filip Van Hool, izvršni direktor Van Hool NV. “Kao prvo, to je dobra vijest za zaposlene u našem pogonu u Koningshooiktu, gdje se moramo koncentrisati na proizvodnju vozila sa visokom dodatnom vrijednosti, kao što je Exqui.City. Tržište za standardne gradske autobuse postaje sve teže i postaje nemoguće da se natječemo sa konkurencijom koji su svoju proizvodnju ovih standardnih autobusa preselili u potpunosti u low-cost zemlje, kao što su Turska i Češka. Drugo, naša strategija fokusiranja na razvoj, proizvodnju i prodaju autobusa za visokokvalitetan javni prevoz je urodila plodom. U stvari, mi smo uvjereni da ćemo tokom narednih sedmica i mjeseci imati više narudžbi u ovoj oblasti”.tmb-barcelona-vanhool-exquicity-24-114480Za razliku od prethodnog modela trambusa, koji se oslanjao na dizel motor kako bi se premostio kratki prekid sa dalekovoda, dva elektromotora modernog modela su dopunjena čistim električnim pozadinskim pogonom kojeg osigurava baterija. Ova inovativna pogonska tehnologija sada omogućava da se manji prekidi sa dalekovoda premoste bez poteškoća. Ovo svakako dodatno povećava fleksibilnost vozila.

Električni sistem se isporučiti Vossloh Kiepe. Dvozglobni trambus pokreću dva asinhrona motora, koja su smještena centralno na drugoj i trećoj pogonskoj osovini. Baterija za rezervni pogon se puni tokom putovanja u kontaktu sa dalekovodom ili regenerativnim kočenjem.

Ova vozila nose naziv trambus i zbog povećanog kapaciteta putnika, pošto mogu primiti ni manje ni više nego 30% više putnika od klasičnog autobusa. Trambusi za Linc će imati kapacitet od oko 180 putnika po vozilu. Exqui.City kombinira fleksibilnost autobusa sa efikasnošću lakog metroa. Trambus ima izrazito futuristički dizajn i visok nivo komfora, sa klima uređajem, niskim nivoom buke i prigušenom rasvjetom. Pristupačnost je odlična, a odličan protok putnika u i van vozila je zahvaljujući širokim vratima.

Kupci mogu izabrati neku od ponuđenih opcija pogona za vozila ovog tipa. Van Hool Exqui.City dostupan je u varijantama od 18 i 24 metra i predstavlja realan odgovor na potražnju za sigurnim, ekološkim, efikasnim i low-cost gradskim prevozom. Metz (Francuska), Barcelona (Španija), Parma (Italija), Ženeva (Švicarska), Luksemburg (Luksemburg), Malmö (Švedska), Bergen (Norveška), Hamburg (Njemačka) i Martinique (Francuska) su među gradovima koji su odabrali Exqui.City upravo iz ovih razloga.

Van Hool je nezavisni belgijski proizvođač autobusa. Društvo je osnovano 1947. godine sa sjedištem u Koningshooiktu. Najveći dio svoje proizvodnje je predodređen za Evropu i Ameriku. Van Hool ima više od 4750 zaposlenih širom svijeta, a većina njih je u proizvodnim pogonima u gradovima Koningshooikt i Bree (Belgija) te u Skoplju (Makedonija).

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1927