Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Uz isporuke novih električnih – isporučen i 55.555 Citaro autobus!
Krajem novembra Mercedes je obilježio veliki događaj – isporuka 55.555. gradskog modela Citaro. Autobus za ovu godišnjicu je električna verzija eCitaro, bez emisija štetnih plinova, koji je na putu za švedsku kompaniju Bergkvarabuss AB iz grada Trelleborg.
Roman Biondi, šef prodaje u Daimlerovoj autobuskoj diviziji: “Citaro je prekretnica u historiji autobusa. S dolaskom eCitara, njegov razvoj je ušao u novu fazu. To je naš odgovor na potrebu tihe i bezštetnih emisija gradske autobuse. On čini gradove mnogo boljim mjestom za život.”
Jubilarni autobus dio je narudžbe za deset autobusa eCitaro za upotrebu u lučkom gradu Trelleborg na jugu Švedske. To je druga narudžba za eCitaro koja je došla iz kompanije Bergkvarabuss AB. Opsežna i ekskluzivna oprema jubilarnog autobusa za Bergkvarabuss AB dokazuje i visok nivo udobnosti i individualnosti Mercedes eCitara.
Isporučeni 55.555. Citaro je nova bitna teza u nevjerojatnoj priči o uspjehu niskopodnog gradskog autobusa iz Mercedesove fabrike. Nakon prodaje više od 32.000 jedinica, druga generacija Citara stigla je 2011. i nastavila se baviti jačanjem izvornih bestselera. To uključuje da je postao prvi gradski autobus na svijetu koji je ispunio Euro VI standard o emisiji u 2012. Bilo da se radi o zaštiti okoliša, sigurnosnoj tehnologiji ili udobnosti: Mercedes Citaro uvijek iznova postavlja nova mjerila i tako drži ulogu pionira i trendsetera na tržištu. To se desilo i sa uvođenjem potpuno električnog eCitara prošle godine, a ova generacija već uspješno radi u brojnim evropskim gradovima. Naravno, svi uspješni pređeni kilometri i zabilježeni rezultati nisu prošli nezapaženo, pa je i Citaro u nekoliko navrata dobio nagradu “Bus of the Year”.
Uz veliki aplauz dočekana su četiri gradska eCitaro autobusa u kompaniju Reutlinger Stadtverkehr (RSV). U potpuno novoj, namjenski izgrađenoj garaži električnih autobusa predstavnici Mercedesa su predali simbolični ključ Marku Hogenmülleru, generalnom direktoru kompanije Reutlinger Stadtverkehr.
eCitaro autobusi će raditi liniji broj 7 prema Reutlingenu, što je prva gradska E-linija. Linijski koncept predviđa da se eCitaro puni u garaži. Prije osam godina RSV je testirao autobuse s električnim pogonom. Iskustva prikupljena tada su se iskoristila prilikom ovog posla, a trenutno se radi i na planovima za nabavku još četiri vozila za liniju broj 8.
Izuzetno zahtjevna topografija s nagibima do 17,5 posto i visok stepen iskorištenosti vozila na redovnim linijama u univerzitetskom gradu Tübingen tjeraju autobuse da moraju podnijeti ekstremne zahtjeve. Nije svaki gradski autobus sposoban za to, pogotovo ne oni koji imaju električni pogon. Ipak, Mercedes eCitaro nije običan autobus, pa je nakon opsežnih testova kompanija Stadtwerke Tübingen odabrala potpuno električni autobus niskog poda sa zvijezdom na prednjoj maski koji je dobio i naziv “TüBus”.
Iz Daimler Buses poručili su da je njihov eCitaro pobjedio na ovom izazovnom testu upravo zbog svojih izvanrednih karakteristika te kako im je drago da će njihov električni gradski autobus raditi u Tübingenu. eCitaro za Tübingen je sveobuhvatno opremljen: visokonaponske baterije ukupnog kapaciteta 292 kWh osiguravaju potreban domet. Putnici će tokom putovanja uživati na Inter Star Eco sjedištima ili tapaciranim naslonima na bočnom zidu. Zahvaljujući aktivnom sistemu pomoći pri kočenju Preventive Brake Assist i sistemu pomoći pri skretanju Sideguard Assist, sigurnosna oprema u tübingenskom eCitaru također je izuzetni standard.