Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Tranvías de Sevilla testira prvi hibridni autobus u svojoj floti
Tranvías de Sevilla, kompanija za usluge međugradskog autobuskog prevoza u oblasti gradskog područja Sevilje, vrši ispitivanja sa hibridnim autobusom na linijama u cilju dobijanja stvarnih podataka o energetskoj efikasnosti, smanjenju zagađujućih emisija i radu u poređenju sa konvencionalnim međugradskim dizelskim autobusom.
Model je posljednja generacija Volvo 7900 hibridnog autobusa klase 1 i bit će testiram tokom decembra na više linija u i oko Sevilje. Tranvías de Sevilla je dogovorio specifičan tim vozača koji će biti zadužen za tehničku i operativnu procjenu vožnje autobusa na međugradskim putevima. Santiago Robles, menadžer Tranvías de Sevilla, istakao je da će “svi putnici moći uživati u ovom novom hibridnom autobusu koji ima najnovije inovacije u sigurnosti i udobnosti, vozilu koje stavljamo na raspolaganje Konzorcijumu da zajedno procijeni njegovu profitabilnost i efikasnost, čineći dalji korak ka održivijoj mobilnosti zahvaljujući dekarbonizaciji koju ovaj hibridni sistem omogućava”.
Autobus ima hibridni sistem koji omogućava da termički i električni motor rade paralelno zajedno ili nezavisno, jer je elektromotor integrisan u pogonski lanac. Osim toga, činjenica da oba motora mogu raditi zajedno kada zahtjev za snagom to zahtijeva, omogućava smanjenje veličine motora s unutarnjim sagorijevanjem, čime se doprinosi smanjenju težine i, posljedično, poboljšanju potrošnje. Elektromotor se ponaša kao generator prilikom kočenja i tako puni hibridne baterije.
Volvo 7900 Hybrid zadovoljava Euro 6 nivoe emisije štetnih gasova, ima sistem Stop and Go koji omogućava da autobus startuje u 100% električnom režimu na stanicama i kreće do 30 km/h, doprinoseći uštedi goriva, do 39% u poređenju sa dizelskim autobusom. Pored potrošnje goriva, ova tehnologija znači značajno smanjenje zagađujućih emisija za oko 50% i smanjenje zagađenja bukom, posebno na stanicama. Isto tako, za Upravljanje zonama nulte emisije u projektu su definisane različite zone nulte emisije koje omogućavaju rad u 100% električnom režimu u skladu sa uslovima urbane sredine.
Autobus je integralno niskopodno vozilo, sa niskim ulazom bez stepenica na svim vratima. Raspolaže sa 26 sjedišta i dva mjesta za korisnike invalidskih kolica. Osobe sa oštećenim sluhom će pronaći zeleno LED svjetlo desno od prednjih vrata, a za osobe sa oštećenim vidom zujalicu u prednjem dijelu koja će se oglasiti kada su vrata otvorena kako bi upozorila putnike. Za vozača također uključuje prednosti kao što su “sistem protiv napuštanja”, koji ga spriječava da napusti vozačku poziciju bez povlačenja ručne kočnice, zadnja kamera koja olakšava vožnju unazad ili Mobileye sistem za detekciju pešaka.
Tranvías de Sevilla je posvećen promociji vrijednosti kvaliteta, sigurnosti, pristupačnosti i poštovanja okoline i ovom inicijativom namjerava krenuti ka novoj mobilnosti, kao pionir zajedno sa Consorcio de Transportes Metropolitano u provođenju ovog testa hibridnog autobusa.