Tide Buss kupio 11 električnih autobusa od Heuliez Bus

11 električnih autobusa na baterije kompanije Heuliez Bus isporučeno je u Norvešku u kompaniju Tide Buss. Vozila sa nultom emisijom isporučena su u Trondheim, poznatom kao grad pionir u održivom prevozu s najvećom flotom električnih autobusa u Norveškoj. Nije iznenađujuće da isti prevoznik u floti ima i vozila koja koriste bioplin i biodizel kao pogon.Električni autobusi koje je isporučio Heuliez Bus radiće na liniji 12: Dragvoll-Sentrum-St.Olavs / Oya, u potpunosti bez ispušnih plinova. Svi isporučeni električni autobusi su model GX 437 Elec i dugi su 18 metara uz opciju punjenja na kraju linije na terminalu. Baterija se temelji na LTO formuli (litijum-titanat oksid), koja je pogodna za brzo punjenje. Elektromotor, iz kompanije BAE Systems, pruža maksimalnu snagu od 200 kW. Autobusi koriste opciju brzog punjenja preko pantografa na krovu vozila.

Ista vozila, njih 49, radit će na koncesiji Groningen-Drenthe kojom upravlja Qbuzz u Holandiji. Isporuke za ovaj posao su u toku. Ove godine Heuliez Bus očekuje proizvodnju 500 autobusa (kao u rekordnoj 2013. godini) u fabrici u Rorthaisu (Francuska). Više od trećine njih pokretat će se na električni pogon i pripadati kategoriji GX Elec (137, 347 ili 437).

Navodno je uprava Heuliez Busa saopštila da je prošle godine napravljeno 439 autobusa u Rorthaisu. Glasnogovornik sindikata rekao je Ouestu France da su “zadovoljni brojem narudžbi i dosljednom proizvodnjom. U 2020. godini proizvodit ćemo tri vozila dnevno i trebali bismo dostići nivoe iz 2013. godine, rekordne godine s više od 500 vozila”. Štaviše, više od trećine proizvodnje činit će električni autobusi.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1841