Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama

Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama



Kompanija TAM Europe, koja je u kineskom vlasništvu, isporučila je električne autobuse na gorivne ćelije na vodik iz svog sjedišta u Sloveniji u Austriju i Južnu Koreju. Operateri voznih parkova u Seulu i Beču koristit će TAM-ov novi gradski autobus s niskim ulazom i gorivnim ćelijama na vodik pod pritiskom od 700 bara za usluge javnog prevoza. Model autobusa integrira sistem gorivnih ćelija kompanije Hyundai, rezervoare za skladištenje vodika i sistem za kontrolu snage. Magazin H2 View saznaje da TAM Europe trenutno ima godišnji proizvodni kapacitet od 500 električnih komercijalnih vozila. U naredne tri godine planira se proizvoditi oko 100 vozila na vodik godišnje.
Prije nego što je kompanija bankrotirala 2011. godine, proizvođač sa sjedištem u Mariboru bio je jedan od najvećih proizvođača vozila u zemlji. Obnovljen je 2013. godine nakon što ga je preuzela China Hi-Tech Group Corporation (CHTC), dio državnog Sinomacha. Izvršni direktor TAM Europe, Ma Fuxiong, tvrdio je da su “prodori firme u zaštiti okoliša i unapređenju tehnologije” bili ključni za njen ulazak na tržište luksuznih evropskih vozila. „U potpunosti utjelovljuje napredni raspored i snažnu prekograničnu saradnju koju pokreće kineski kapital u globalnoj zelenoj tehnologiji i visokokvalitetnoj proizvodnji“, dodao je izvršni direktor.

Kina se pojavila kao najnaprednije svjetsko tržište za električna vozila na gorivne ćelije (FCEV), gradeći status državnoj podršci i sve većim ulaganjima u zeleni vodik. Dok električna vozila na baterije (BEV) dominiraju današnjim pejzažom električnih vozila, Kina pozicionira FCEV kao komplementarno rješenje, posebno za teški transport gdje se BEV suočavaju s ograničenjima dometa i korisnog tereta. Iako su druge primjene vodika sporo zaživjele, očekuje se da će autobusi predvoditi mobilnost na vodik.
Izvršni direktor Resato Hydrogen Technology, Rob Castien, ranije je za magazin H2 View rekao da će autobusi na vodikov pogon u bliskoj budućnosti potaknuti potražnju za infrastrukturom za punjenje gorivom, jer sektor ima snažan poslovni argument.