Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Svjetska premijera: Novi Intouro i Active Brake Assist 5
Potpuno novi Mercedes Intouro podiže letvicu za autobuse za međugradski i izletnički prevoz na sasvim novi nivo. Sa pionirskim opcionim sistemima pomoći kao što su Active Brake Assist 5, sistem za pomoć u hitnom kočenju i Sideguard Assist, nudi neviđen nivo sigurnosti autobusa. To je istovremeno i model koji nudi izuzetnu efikasnost i funkcionalnost.
Zaštita najslabijih sudionika u saobraćaju, poput pješaka i biciklista, izuzetno je važna u Mercedesu. Ova tema je posebno važna u redovnom autobuskom prevozu. Mercedes Intouro, novi međugradski autobus, prvi je autobus koji ima jedinstveni sistem pomoći u kočenju u nuždi Active Brake Assist 5 – ili ABA 5 – još jednu prekretnicu u evoluciji sigurnosti. Kao prvi globalno dostupan sistem pomoći u nužnom kočenju za autobuse, ovaj opcionalno dostupan sistem pomoći također može izvršiti automatizirani manevar kočenja sa punim stopom kako bi se izbjegli pješaci koji su u pokretu. Pored toga, ABA 5, poput svog prethodnika ABA 4, može automatski izvršiti manevar tačke zaustavljanja kako bi vozilo zaustavio i na taj način izbjegao stacionarne ili pokretne prepreke.
Još jedna opcionalno dostupna stavka među sjajnom novom sigurnosnom opremom za novi Intouro je Sideguard Assist, sistem pomoći pri skretanju sa prepoznavanjem pješaka. Podržava vozača prvenstveno pri skretanju u naseljenim mjestima. Radarski sistem Sideguard Assist upozorava na predmete koji se kreću poput pješaka ili biciklista, kao i na nepokretne prepreke. Sa oba sistema pomoći, novi Intouro pruža neviđen nivo sigurnosti autobusa. Sa ESP-om, elektronskim sigurnosnim programom, kao standardom, i ostalim sigurnosnim uređajima, on kombinira sve sigurnosne tehnologije trenutno dostupne za autobuse.
Svojim širokim rasponom verzija, nova generacija Mercedes Intouro modela pokriva širok spektar zahtjeva. Obuhvata sve, od praktičnog visokopodnog autobusa sa prtljažnim prostorom do školskih autobusa i shuttle autobusa, kao i za prevoz radnika, ali i za jednodnevne i vikend izlete. Optimizirana aerodinamika i novorazvijena, lakša karoserija osiguravaju još veću efikasnost goriva. Ovisno o radu vozila, potrošnja je i do tri posto manja u standardnoj varijanti, a s opcionalnom opremom moguća su još veća smanjenja.