Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Španski TUS uključio električne King Long autobuse u svoju flotu
TUS (Transportes Urbanos de Santander) je uključio King Long električne autobuse u svoju flotu gradskih autobusa. Radi se o dva nova 100% električna autobusa sa nultom emisijom, koji su nedavno predstavljeni i pušteni u rad. Za nekoliko mjeseci TUS će imati šest električnih autobusa, budući da je u Gradskom vijeću u toku tender za još dva koja će biti dodata pored ova dva nova. Prva dva električna autobusa su u funkciji od aprila 2022. godine.
Savjetnik za održivu mobilnost Santandera, César Díaz, o ova dva nova vozila je rekao: “Potvrđujemo našu predanost ponudi sve održivijeg javnog prevoza, s akcijama koje doprinose smanjenju ugljičnog otiska koji stvara urbana mobilnost.” Odbornik je istakao i potvrdio da će TUS za nekoliko mjeseci imati ukupno šest električnih autobusa, s obzirom da je u toku tender za nabavku još dva vozila, u vrijednosti od 1.060.000 eura, u Gradskom vijeću. Díaz je istakao napore koje Gradsko vijeće ulaže da se posveti modernom, efikasnom i kvalitetnom javnom prevozu, u skladu s Planom obnove flote koji provodi posljednjih godina: “Ovo značajno ulaganje je omogućilo da uklonimo najstarija vozila sa ulica koja su ujedno najviše i zagađivala kao i da uštedimo na gorivu i održavanju.”
Sa ova dva autobusa, vozni park će činiti 85 vozila, prosječne starosti 10 godina. Postoje 74 autobusa od 12 metara (30 hibridnih i 4 električna), skoro 50% voznog parka; 5 zglobnih autobusa od 18 metara, pet minibusa i jedan autobus za osobe sa invaliditetom. Nabavka ova dva nova autobusa obavljena je putem javnog tendera, na kojem je nagrađena kompanija King Long i predstavlja investiciju od 984.000 eura (po 492.000 eura).
Novi King Long električni autobusi su pete generacije i radi se o modelu Estar. Radi se o vozilima sa kontinuiranim niskim podom, sa troja pristupna vrata bez stepenica, kapaciteta 28 sjedišta i 55 stajaćih osoba. Opremljeni su rampom za osobe smanjene pokretljivosti na centralnim vratima, a imaju i 2 mjesta rezervirana za invalidska ili kolica. Autobusi također imaju sistem za brojanje putnika, efikasno upravljanje vožnjom sa upozorenjima vozaču, spoljne kamere od 360º za kontrolu vožnje i za kontrolu vrata i sigurnosti, automatski sistem za gašenje požara i USB utičnice za putnike. Aspekti kao što su autonomija i vijek trajanja baterija, tehnologija i funkcionalnost šasije, konfiguracija kućišta i nabavka, instalacija, integracija i rad cjelokupne opreme, su razrađeni i kompatibilni su sa operativnim sistemima u TUS-u.