Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Solaris Urbino 12 hydrogen dobio prvu nagradu
Solaris je nagrađen od strane njemačkog časopisa za industriju – Busplaner – u takmičenju “Sustainability Award 2019”. Nagrada u kategoriji “Concept Vehicle” dodjeljena je modelu Urbino 12 hydrogen – vozilo koje će svoju premijeru imati u junu, tokom UITP kongresa u Štokholmu.
Ceremonija dodjele nagrada održana je 18. marta u Berlinu. Ovo je još jedna nagrada koju su urednici časopisa Busplaner dodijelili poljskom proizvođaču autobusa iz grada Bolechowo. Urbino 8.9 LE electric osvojio je nagradu u kategoriji za inovaciju godine u 2012., a 2014. godine istu nagradu je dobio i Solaris Urbino 18.75 electric. Busplaner je nagradio i Solaris Urbino 12 electric u 2017. godini nagradom u kategoriji javnog prevoza za doprinos razvoju elektromobilnosti na njemačkom tržištu.
“Kao odgovor na rastući interes evropskog tržišta u javnom prevozu bez emisija, Solaris je odlučio da uvede još jedan ekološki autobus – Urbino 12 hydrogen. Zadovoljni smo što su naši napori na proširenju portfolija alternativnih vozila cijenjeni” – izjavio je Javier Calleja, izvršni direktor Solaris Bus & Coach.
Solaris je jedan od prvih proizvođača gradskih autobusa u Evropi koji je predstavio autobus na vodik, koji se još jednom dokazao kao pionir u razvoju ekoloških vozila. Urbino 12 na vodik će biti potpuno oslobođen štetnih emisija, pošto jedina supstanca koju će autobus ispuštati tokom rada je para. Energija potrebna za pogon autobusa dobiva se iz vodika koji će se obrađivati u gorivnoj ćeliji do električne energije.
Zahvaljujući tehnologiji koja se koristi u vodikovim autobusima, oni će moći da pokriju rekordnu udaljenost (poredeći ih sa svim Solarisovim električnim autobusima) na jednom punjenju goriva – preko 350 km. Vozilo će također biti opremljeno Solaris High Power baterijom malog kapaciteta od 29,2 kWh koja će podržati gorivu ćeliju kada je potražnja za energijom najveća. Baterija će biti napunjena vodoničnom energijom. Osim toga, moguće ju je napuniti pomoću utičnice za punjenje (kao kod standardnih električnih autobusa). S druge strane, pogonska jedinica će činiti osovinu s integriranim električnim motorima, s maksimalnom snagom od 125 kW po motoru.