Scania predstavila svoju novu generaciju autobusa Serije K Euro 6 u Brazilu

Share your love

Mnogo se govorilo o promjeni euro propisa o emisiji štetnih plinova u Brazilu, budući da je očigledno to bila jedna od zemalja koja je, poštujući Proconve P7 (Euro 5), oklijevala da pređe na zahtjevnije odredbe koje se tiču ​​okoline. Odgovor je stigao i Scania je u zemlji predstavila svoju novu paletu šasija za autobuse K serije, kako gradske tako i turističke, čiji će motori biti u stanju da ispune ograničenja zagađivača i ponašanja definisanih standardom Euro 6 (Proconve P8 u Brazil).

Treba napomenuti da je ova najnovija generacija Scania K Serije već puštena u prodaju u Meksiku pod imenom Nüvak “Guardián del Camino”. Osam opcija za turističke i šest gradskih nadogradnji čine Scanijin portfelj K-serije u Brazilu, koji je spreman da ispuni Euro 6 standard emisije. Vozila će biti opremljena pogonskim sklopovima koji mogu raditi na konvencionalnom dizelu, biodizelu ili HVO (hidrogeniranom biljnom ulju), dok su za grad dodatno dostupne verzije na prirodni plin ili biometan. Nova generacija motora obećava smanjenje potrošnje goriva do 8% u aplikacijama na autoputu, imajući kao ulazne verzije K280 i K320 sa 9,3-litarskim petocilindričnim motorom, s kojima je u odnosu na prethodne motore dobijeno 10 konjskih snaga, a zahvaljujući ugradnji XPI ultra-visokog pritiska ubrizgavanja.

Šasije K280 i K340 biće orijentisane na usluge turističkog i vanrednog transporta te kraćih linija. Obje platforme se nude u konfiguraciji 4X2 i sa dizel verzijama za onu sa manje snage, ali postoji alternativa prirodnom gasu u oba pogona. Ostvaren je napredak sa K360 platformom, jednom od najprodavanijih, pa će nasljednik K370 omogućiti veliku svestranost, jer kombinuje motor sa velikom snagom, koji se može ugraditi u autobuse 6X2 i do 14 metara, istovremenu nudeći i adekvatnu ekonomiju.

Za dugolinijski transport velikog kapaciteta koristit će se serija K410 sa 6X2 konfiguracijom, dok će prevoznici kojima je potrebna šasija 8X2 moći naručiti K450, a vrh K-serije rezervisan je za K500, koji postaje najsnažniji autobus u ponudi u Brazilu.

Automatizovani Opticruise mjenjač će također pomoći u smanjenju potrošnje goriva. ADAS 2.0 aktivni sigurnosni sistem, koji sada donosi upozorenja o mrtvim uflovima i prisutnosti pješaka, biće opcionalna oprema. Još jedan detalj koji zaslužuje da bude istaknut je prisustvo ActCruisea, evolucije EcoCruise sistema predstavljenog prije četiri godine i koji je uključen u modul povezivanja i omogućava iskorištavanje prednosti uspona i spusta za smanjenje potrošnje goriva.

Za gradski rad, Scania je predstavila šest verzija koje omogućavaju prevoz od 80 do 270 putnika, zadovoljavajući potrebe bilo kojeg masovnog, strateškog i integrisanog transportnog sistema. Prirodni plin, tehnologija u koju Scania ulaže dugi niz godina i koja je uspješno testirana u Latinskoj Americi, preuzima veću ulogu u urbanim verzijama nove generacije koju će brend nuditi. Platforma K280 4X2 sa dizel ili CNG verzijama (takođe pogodan za rad na biometan) sa visokim podom ili niskim ulazom, je osnovni model za gradsku upotrebu, a može doseći i do 13,2 metara dužine.

Veliki autobusi, koji mogu da prevezu do 115 putnika, biće bazirani na šasijama K320 6X2*4 i K340 6X2*4 (obje sa upravljanom zadnjom osovinom). Mogu se ponuditi i na visokom i na niskom ulazu uz dužinu do 15 metara, što je srednja opcija između klasičnog solo standarda i zglobne verzije vozila.

Što se tiče zglobnih vozila, ona će biti dostupna sa verzijama motora od 320 i 340 konjskih snaga, pokretanih motorima na prirodni gas. Verzija od 360 KS će se nastaviti i za 15-metarske autobuse. Scanijin urbani portfolio biće opremljen sa ZF Ecolife2 potpuno automatskim mjenjačem koji će pomoći operaterima da smanje potrošnju goriva do 3%.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1928