Scania predstavila novu generaciju modela Interlink

Posljednjih nekoliko godina Scania je predstavila svoju novu generaciju autobusa. Ovi proizvodi su sada dopunjeni novim modelom Scania Interlink. Autobus se uglavnom koristi u prigradskom i međugradskom saobraćaju. Ima novu šasiju i karoseriju te nudi uštedu goriva do 8 posto, zajedno sa širokim spektrom opcija specifikacija, naprednim sigurnosnim funkcijama, novim uslugama neprekidnog rada i značajno ažuriranim prostorom za vozača.

Velika fleksibilnost ovog modela nudi više opcija kada su u pitanju dužina vozila i raspored unutrašnjosti, prtljažni prostori, konfiguracije vrata, klasifikacija, pogonski sklopovi i još mnogo toga. Nove opcije uključuju duže autobuse sa 2 osovine sa povećanim kapacitetom putnika, kao i kraće autobuse na gas. “Širok asortiman niskougljičnih pogonskih sklopova također je dio fleksibilnosti. Pružamo biodizel (FAME), HVO, bioplin i hibridne opcije koje danas značajno smanjuju emisiju CO2,” kazala je Karolina Wennerblom, voditeljica upravljanja proizvodima u Scania Buses & Coaches.

Ne zaboravlja se ni radni prostor vozača. Prostor za vozača ima odličnu ergonomiju i dostupnost, poboljšanu kontrolu klime, kao i sigurnosne karakteristike. Vidljivost i veliki radijus skretanja doprinose odličnoj vožnji. Napredni sistemi za pomoć vozaču (ADAS – Advanced Driver Assistance Systems) daju vozaču dobru kontrolu nad vozilom kroz poboljšano asistirano rukovanje, upravljanje i kočenje. Ovo, zajedno sa Scania Zone, koja osigurava usklađenost vozača sa propisima o brzini u blizin škola i drugdje, povećava sigurnost i pomaže minimiziranju nesreća, čime se također izbjegavaju nepotrebni troškovi.

Nova Scania Interlink je visoko energetski efikasna sa značajnim uštedama goriva, do 8 posto zahvaljujući poboljšanoj efikasnosti motora i mjenjača, uz novu funkciju stop/start i tempomatom koji doprinose daljnjim smanjenjima potrošnje. Prednje ogibljenje je nezavisno koje povećava udobnost vožnje, ali nosivost za 500 kg. Vozilo je dizajnirano da ograniči oštećenja i izbjegne deformacije komponenti kao što su sistem upravljanja, sistem naknadne obrade ili akumulatore, što je kritično za minimiziranje zastoja i skupih popravki. Vrijeme neprekidnog rada je dodatno povećano zahvaljujući lako zamjenjivim prednjim uglovima, poboljšanoj mogućnosti čišćenja i Scania fleksibilnim sistemom održavanja zasnovanim na podacima u realnom vremenu.

Novi eksterijer ima savremeni izraz sa većim bočnim prozorima, Bi-LED ili Bi-halogenim farovima i novim bočnim i zadnjim svjetlima. Električna klizna vrata rezultiraju dužim radnim vremenom i nižim troškovima održavanja, a novi materijali u zatvorenom prostoru smanjuju buku. Novi klimatizacijski sistem minimizira potrošnju energije, bez obzira na uslove rada. Ovo, zajedno sa novom i svjetlijom unutrašnjosti, pomaže da se poveća privlačnost putnika. “Nova Scania Interlink će se sigurno svidjeti prevoznicima s visokim zahtjevima. To što je održiva opcija samo doprinosi iskustvu”, zaključuje Wennerblom.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1927