Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Saradnja VDL Bus & Coach i De Lijna se nastavlja
Saradnja između belgijske kompanije za prevoz putnika De Lijn i VDL Bus & Coach nastavlja se s narudžbom za 70 hibridnih autobusa. Citee SLFA-180 Hybrid bit će isporučene u drugoj polovici 2021. godine i radit će na različitim lokacijama u Flandriji. Cilj je do 2025. ponuditi električni prevoz u potpunosti, a prednost će se dati zonama sa niskom emisijom Bruxellesa i Antwerpena. Narudžba je dio okvirnog sporazuma za kupovinu 400 autobusa koji je VDL-u dodijeljen prošle godine.
Roger Kesteloot, generalni direktor De Lijn: “Hibridni autobusi su veliki korak naprijed u zelenilu javnog prevoza. Narudžba ovih 70 hibridnih autobusa uklapa se u naše planove za ubrzanje podmlađivanja autobuskog voznog parka i prelaženja na nove alternative prevoza. Ovo je potrebno, jer želimo da u svim centralnim gradovima do 2025. djelujemo potpuno električno. Nova narudžba prati raniju koja se odnosi za 200 hibrida, a koja je potpisana krajem 2019. godine. Ukupno 270 novih hibridnih autobusa očekuje se između 2020. i 2022. Tako će od tri De Lijn autobusa jedan biti na ekološki pogon.”
Filip Malefason, direktor VDL Bus & Coach Belgija: “De Lijn je od 2014. godine naručio ukupno 890 vozila od VDL Bus & Coach. Ovom narudžbom udio autobusa na električni pogon neprestano raste i Flandrija postaje sve zelenija. Mi u VDL Bus & Coach ponosni smo što smo zajedno s De Lijnom uspjeli ostvariti prelaz s dizelskih autobusa, preko hibridnih električnih autobusa na pune električne autobuse. Osim ozelenjavanja javnog gradskog prevoza u Flandriji, hibridni autobusi također emituju manje buke u odnosu na klasične dizel autobuse. Hibridni autobusi će se proizvoditi u VDL Bus Roeselare, našoj belgijskoj proizvodnoj kompaniji. Lijepo je vidjeti kako će se vozila izrađivati i koristiti lokalno.”
Ova generacija hibridnih Citea razvijena je na osnovu iskustava koje su De Lijn i VDL Bus & Coach stekli s vozilima koja su isporučena u prošlosti. Hibridna zglobna niskopodna Citea ima isti električni pogon kao Citea Electric. Zahvaljujući novoj i kompaktnoj “High-Power” tehnologiji baterija, ovo hibridno vozilo može se koristiti kao pun električni autobus u gradskim centrima i zonama sa niskim nivoom emisije. De Lijn se odlučio za veliki kapacitet baterije tako da autobusi s potpuno napunjenim baterijama mogu potpuno električno raditi na udaljenostima do 30 kilometara. Svi hibridni autobusi podržani su generatorom koji udovoljava najstrožim trenutnim evropskim ekološkim standardima i mogu se uključiti za ponovno punjenje baterija. Pored toga, baterije se mogu napuniti i preko CCS Combo2 utikača za punjenje.
De Lijn je javno preduzeće koje u Flandriji pruža javni prevoz autobusom i tramvajem. Za svoje poslovanje, kompanija prima sredstva iz Flamanske regije, glavnog dioničara. Prodaja karata je drugi izvor prihoda. Mreža De Lijna sadrži otprilike 1.000 linija i 36.000 stajališta. Sve u svemu, autobusi i tramvaji osiguravaju oko 11 miliona putovanja putnika godišnje. Vlastita flota sastoji se od 2.250 autobusa i 400 tramvaja. Privatne kompanije koje posluju u ime De Lijna također imaju svoje autobuse. Sa preko 8.000 zaposlenih, De Lijn je jedan od najvećih poslodavaca u zemlji. Privatni operatori zapošljavaju dodatnih 2.000 ljudi.