Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Rnv proširio flotu sa 15 novih električnih eCitara
Petnaest novih električnih autobusa isporučio je Mercedes za gradski prijevoz Ludwigshafena, Mannheima i Heidelberga. Tako njemački operater Rhein-Neckar-Verkehr GmbH (Rnv) nastavlja da širi i elektrifikuje svoju flotu pozdravljajući prvih 15 od 30 “zvijezda” najnovije generacije sa čvrstim baterijama, garancijom dugog vijeka trajanja i visokih performansi.
Rhein-Neckar-Verkehr GmbH zauzima posebnu poziciju među lokalnim prevoznicima u Njemačkoj. To je gradska transportna kompanija koju su zajednički osnovali gradovi Heidelberg, Ludwigshafen i Mannheim, a također posluje u tri savezne države: Baden-Württemberg, Rhineland-Pfalz i Hesse. Rnv upravlja lakim željezničkim, tramvajskim i autobuskim linijama. Sa više od 2.300 zaposlenih, više od 190 tramvaja i oko 190 autobusa, Rnv osigurava održivu i ekološki prihvatljivu mobilnost u metropolitanskoj regiji Rajna-Nekar.
Rhein-Neckar-Verkehr GmbH (Rnv) je pokrenuo svoju misiju e-mobilnosti prije nešto više od tri godine isporukom tri Mercedes-Benz eCitaro autobusa. Sada sa puštanjem u rad još 15 eCitaro autobusa ova misija je dobila još veći značaj. Rüdiger Kappel, šef prodaje voznog parka u Daimler Buses Njemačka, rekao je “Veoma smo ponosni što čujemo da je iskustvo s našim Mercedes električnim autobusima bilo toliko pozitivno da je Rnv naručio od nas novih 30 eCitaro električnih autobusa. I, naravno, oduševljeni smo što se ovi električni autobusi koriste za lokalni prevoz i što naši zaposlenici sada mogu i svaki dan putovati na posao ovim električnim autobusima.”
“Godinama ulažemo velika sredstva u elektrifikaciju našeg autobuskog voznog parka. Iz naše perspektive, ovo je investicija za budućnost. Trošak kupovine 15 autobusa i njihove infrastrukture za punjenje je dobro uložen novac. To će se isplatiti tokom vijeka trajanja autobusa: sa sadašnjim cijenama goriva, troškovi energije po kilometru za dizel autobus su oko 60 centi, dok za električni autobus samo oko 26 centi. Očekuje se da će ovo odstupanje biti još veće u budućnosti,” sumirao je Christian Volz, komercijalni direktor Rnv-a. “Pored ekonomskih aspekata, grad Ludwigshafen se, naravno, fokusira i na ekološki faktor. Novi električni autobusi ukupno troše manje resursa tokom rada. Ali oni su također praktički bez emisija u lokalnim operacijama i na taj način poboljšavaju kvalitetu zraka i kvalitetu života u našem gradu,” dodao je Alexander Thewalt, direktor izgradnje i okoliša za grad Ludwigshafen.
Novi eCitaro autobusi opremljeni su modernim čvrstim baterijama, koje se odlikuju vrlo velikom gustinom energije koja je za oko četvrtinu veća od klasičnih litijum-jonskih baterija sa tečnim elektrolitom. Ova tehnologija baterija takođe ne sadrži hemijski element kobalt. Nova tehnologija baterija sa energetskim sadržajem od 441 kWh dostupna je i za solo i za zglobne autobuse. Ovisno o baterijskoj opremi, eCitaro solo autobus može putovati do 320 km bez punjenja pod prosječnom brzinom, topografijom, opterećenjem i osnovnim vremenskim uslovima. Još jedna prednost ovih baterija je njihova izdržljivost.
Zanimljiv je i sistem grijanja i klimatizacije u eCitaru, koji je baziran na CO2 toplotnoj pumpi. Ona troši manje energije od električnih bočnih grijača sa puhalicama. Domet ovih vozila se također povećava u zimskom radu. Rnv vozila opremljena su impresivnom sigurnosnom opremom. Osim kamere za vožnju unazad, vozila se razlikuju, na primjer, po Sideguard Assist-u, koji pomaže vozaču pri skretanju, ili Preventive Brake Assist, aktivnom sistemu pomoći pri kočenju razvijenom posebno za gradske autobuse. Putnici imaju dvostruke USB utičnice za punjenje i mogu pratiti liniju, vrijeme dolaska i multimedijalne informacije na 29-inčnom monitoru.