Rheingold Wuppertal: 10 električnih MCV autobusa, novi depo i uprava nove generacije

Share your love

Autobuski operater Rheingold Reisen Wuppertal Blankennagel GmbH & Co KG osnovan je u Wuppertalu 1929. godine. Danas se Blankennagel grupa sastoji od Rheingold-Reisen, Verkehr und Service Wuppertal GmbH i Westfälisch Bergische Verkehrsgesellschaft mbH (WBV). Sa oko 100 autobusa, sada je najveća privatna autobuska kompanija u regiji Bergisches Land. Kompanija nudi i turističke usluge pod sloganom „Mi činimo vaše putovanje zlatnim“. Kompanija također upravlja redovnim linijama u ime kompanija za javni prevoz – kao što su Wuppertal WSW ili podružnica Düsseldorf DB BVR – i usluge školskih autobusa.

Blankennagel grupa ima veoma raznoliku, ‘šarenu’, flotu vozila. Postoje autobusi proizvođača kao što su Güleryüz, Iveco, Isuzu, MAN, MCV i Mercedes. Viši šef Axel Blankennagel je rekao: “Naša multi-brend strategija je jedna od tajni našeg uspjeha. Nismo vezani ni za jednog proizvođača autobusa, naša vlastita radionica za autobuse je bez marke i može servisirati i snabdjeti vozila svih proizvođača. Güleryüz Deutschland se nalazi na nekih 500 metara od našeg depoa. Naravno, to nam nije nezanimljivo. Politika nabavke je ukratko: Kupujemo od onoga ko je dao najpovoljniju ponudu.”

Krajem marta Rheingold je velikom zabavom proslavio nekoliko promjena u kompaniji. Prvo, viši šef Axel Blankennagel, koji je bio treća generacija koja je upravljala kompanijom, predao je uzde svojim sinovima Timu i Jörnu. I sam namjerava u budućnosti raditi kao ‘konsultant menadžmenta’. U isto vrijeme, otvoren je i novi depo za vozila u četvrti Langerfeld u Wuppertalu. Novi depo je veličine 22.500 kvadratnih metara i za svaki od 100-tinjak autobusa postoji široki parking, koji je lako dostupan. Ovdje se nalaze i upravna i radionička zgrada.

Ipak, najvažnije je da je Rheingold na ovoj proslavi pustio u rad i svojih prvih deset električnih autobusa. Izgradio ih je egipatski proizvođač MCV (Manufacturing Commercial Vehicles) u okolini Kaira i tipa su C 127 EV. MCV Deutschland GmbH, sa sjedištem u Bestwigu u regiji Sauerland, osnovan je za prodaju ovih autobusa u Njemačkoj (i susjednim zemljama).

Novi autobusi dugi su 12.075 mm, široki 2.550 mm i visoki 3.200 mm. Njihovo međuosovinsko rastojanje je 5.900 mm. Dvoja vrata su holandskog proizvođača Ventura i svaka su široka 1.250 mm. Rheingold se odlučio za verziju sa dvoja vrata, ali je vozilo dostupno i kao model sa troja vrata. Visina ulaza je 320 mm, što je standard za niskopodne autobuse. Masa vozila bez tereta je 13.600 kg, a njihova dozvoljena ukupna težina je 19.500 kg. 33 sjedišta isporučuje njemački proizvođač Kiel. Ukupno 90 putnika može putovati u ovim autobusima.

Okvir karoserije je izrađen od nerđajućeg čelika, a bočne obloge se lako skidaju, što olakšava popravke nakon nezgoda. Obje osovine dolaze od njemačkog proizvođača ZF. Prednja osovina sa nezavisnim ovjesom je tipa RL 82, dok je zadnja osovina AVE 133 ugrađena kao pogonska osovina.

Električni pogon je centralni motor francuskog proizvođača OPmobility, koji isporučuje 250 kW (340 KS). Litijum-jonske baterije dolaze od francuskog proizvođača Forsee i imaju kapacitet od 462 kWh, što im daje domet od 400 kilometara. Punjenje se vrši u depou preko CCS kombinovanih utikača; na desnoj strani vozila nalaze se dvije ‘utičnice’, jedna sprijeda i jedna pozadi.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 2084

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *