Regiobus Hannover naručio 15 Mercedes eCitaro autobusa

Share your love

Regiobus Hannover je naručio 15 električnih autobusa, čime je započeo tranziciju voznog parka ka tehnologiji nulte emisije. Operater se okrenuo EvoBus-u i modelu Mercedes eCitaro. Vozila su nabavljena zahvaljujući sredstvima odobrenim 2020. godine od strane Federalnog ministarstva okoliša (BMUK).

Ukupna cijena električnih vozila je oko 10,5 miliona eura. BMUK pokriva 80% dodatnih troškova koje je kompanija morala imati ulaganjem u e-autobuse, u poređenju sa kupovinom konvencionalnih dizel autobusa. Investicioni iznos za izgradnju infrastrukture za punjenje je oko sedam miliona eura. Ovdje je BMUK omogućio Regiobusu da dobije subvenciju od 40% troškova.

Naručeni Mercedes eCitaro autobusi imaju module sa pet baterija, svaki kapaciteta 64,5 kWh (zajedno 322,5 kWh) i smješteni su u zadnjem dijelu autobusa. Unutarašnjost može primiti 36 sjedećih i 42 stajaća putnika uz veliki višenamjenski prostor sa dva prostora za invalidska kolica. Svi e-autobusi imaju sistem kamera umjesto klasičnih vanjskih retrovizora. Također, vozila će značajno i smanjiti nivo buke, pošto se radi o električnih vozilima.

“Zamjenom 15 autobusa na dizel motor, godišnje se u atmosferu ispusti oko 550.000 litara goriva manje, a time i 1430 tona CO2. Na linijama gdje će se koristiti to znači uštedu CO2 od 629 tona godišnje u gradu i preko 800 tona godišnje u okolini. Zagađenje finom prašinom je također smanjeno za cca. 28 kg godišnje u gradu i 36 kg u okolini”, procjenili su iz Regiobusa.

Trenutno se završava instalacija tehnologije punjenja u depou u Wunstorfu. Ovo je privremeno rješenje koje će služiti kao infrastruktura za punjenje dok novoplanirani depo u Weetzenu ne proradi. Planira se izgradnja dodatne infrastrukture za punjenje u vidu sedam pantografa na ZOB Hannoveru kako bi se dugoročno obezbijedilo centralno punilište sa potrebnom količinom punjenja za sve e-autobuse čije je odredište ZOB.

“Ovdje radimo na zajedničkoj upotrebljivoj infrastrukturi za ÜSTRA-u i Regiobus, čime proširujemo opcije punjenja za autobuse obje kompanije i postajemo znatno fleksibilniji”, objasnio je izvršni direktor Elke van Zadel. “U perspektivi, elektrifikacija autobuskog voznog parka Regiobus će napredovati za još pet e-autobusa godišnje”, završio je van Zadel. Uz planirano novo skladište u Weetzenu, ukidaju se dosadašnje lokacije u Wunstorf i Eldagsen i koristit će se mogućnosti punjenja u novom depou i ZOB-u u Hannoveru.

Wolfgang Toboldt, predsjednik nadzornog odbora Regiobusa: “Put ka e-mobilnosti na koji Regiobus sada kreće pažljivo je i dobro pripremljen. Samo prelaskom s dizela na električnu energiju, ostvarit ćemo uštedu od 1,43 tone CO2 godišnje sa 15 e-autobusa i dati ogroman doprinos zdravijem zraku u cijeloj regiji Hannovera.”

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1931