Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Rampini isporučuje još 45 električnih midibusa Đenovi
Do kraja 2025. godine u Đenovi će saobraćati 94 Rampini električna midibusa. Zapravo, 49 električnih autobusa koji su trenutno u opticaju pridružit će se još 45 jedinica novog tipa Eltron, što će ojačati javni prevoz Đenove i učiniti ga još održivijim: ovo će sigurno biti najveća flota Rampinija u Evropi (proizvođač je aktivan u sedam zemalja). Ovaj važan sporazum najavljen je tokom inicijative Genoa Smart Week.
Svi Rampini autobusi koji saobraćaju u Đenovi dugački su oko osam metara, široki samo 2,2 metra i opslužuju i gradska i prigradska područja. Najnoviji električni autobus isporučen AMT-u je Rampini Eltron model, jedini osmometarski električni ‘made in Italy’, isporučen u verziji sa troja vrata i sposoban da preveze do 48 putnika. Snagu osigurava elektromotor od 218 kW koji se “napaja” sa 280 kWh.
Eltron predstavlja evoluciju modela E80. Rampini Eltron ima više od 40 posto više instalirane energije u odnosu na prethodnu verziju od prije samo pet godina, što je omogućilo daljnje povećanje dometa bez ugrožavanja njegove nosivosti u smislu broja prevezenih putnika. Nove baterije takođe obezbjeđuju nižu specifičnu potrošnju od 25%, što je potvrđeno od strane E-SORT 1 (Standardizovani ciklusi testiranja na putu). Sadrži najnoviju generaciju ugrađene elektronike kao i MirrorCams.
Zahvaljujući radovima na depou Mangini, AMT sada može da opslužuje do 60 električnih autobusa. Infrastruktura za punjenje je također izgrađena za ukupno 55 električnih autobusa u depou Cornigliano, usvajajući inovativni pristup koji ‘štedi prostor’ zemljišnih površina, koristeći posebne regale (metalna konstrukcija iznad glave sa funkcijom nošenja kabla za napajanje jednosmernom strujom sa dužine do 200 m) postavljene na visini od oko 6 metara.
“Naša kompanija ima dugogodišnju saradnju sa AMT Đenova, koja je počela 2014. godine i danas ima 49 Rampini e-buseva u upotrebi, broj koji će u bliskoj budućnosti narasti na više od 90”, rekla je Caterina Rampini, direktorica proizvođača vozila. “Istovremeno sa prve dvije isporuke električnih autobusa, također smo konvertovali dva depoa u Đenovi, Mangini i Cornigliano, u okviru dva integrisana projekta kako bismo obezbjedili efikasnost i efektivnost sistema u cijelini, koji predstavljaju granične uslove neophodne za postizanje nulte emisije cilj: cilj koji će Đenovu učiniti nacionalnim modelom održivosti i pokazati našu sposobnost da ponudimo sistem mobilnosti s potpuno nultom emisijom. Tehnologija punjenja, koja je prvobitno bila planirana samo za naše e-autobuse, danas, također kroz proširenja direktno od strane AMT-a, napaja cijelu flotu električnih autobusa različitih veličina i različitih dobavljača.” završila je Rampini