Prvi električni Van Hool dvospratni autobus

Godinu dana nakon isporuke prvog potpuno električnog visokopodnog autobusa CX45E u SAD, Van Hool je predstavio i potpuno električni dvospratni 20-tonski autobus VanHool TDX25E.

Oba modela opremljena su identičnim Siemens ELFA II elektromotorom sa kontinuiranom snagom od 310 kW, vršnom snagom od 360 kW i okretnim momentom od 4.242 Nm. Pogonsku energiju elektromotoru osiguravaju litij-titanske baterije ukupnog kapaciteta od 676 kWh koje bi trebalo osigurati domet do 500 kilometara po punjenju. Dvospratni Van Hool dolazi sa kapacitetom od 69 putnika (18 putnika na donjem te 51 putnik na gornjem spratu). U odnosu na dizelski TDX25 sa identičnim vanjskim dimenzijama, električni model TDX25E dolazi sa dvanaest sjedišta manje.

Novi model je namijenjen američkom tržištu, gdje će ga kompanije koristiti za putovanja svojih zaposlenika i/ili redovni prevoz putnika. Filip Van Hool, izvršni direktor Van Hoola, objašnjava: “Američki kupci veoma su entuzijastično reagirali na iskustva vožnje s našim prvim električnim autobusom na baterije, CX45E. To nas je potaknulo da brzo počnemo raditi na razvoju baterijskog električnog dvospratnog autobusa, koji ima veći kapacitet putnika. Naše iskustvo s električnim pogonskim sistemima u prošlosti, kao i s našim CX45E, stvarno nam je pomoglo u brzom razvoju i sveobuhvatnom testiranju ovog najnovijeg autobusa.”

Van Hool je od službenog predstavljanja prvog električnog autobusa CX45E pa do sada, isporučio ukupno 22 električna autobusa u SAD. Belgijski proizvođač trenutno zapošljava oko 3.500 radnika od kojih većina radi u proizvodnim pogonima u Belgiji i Sjevernoj Makedoniji.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1910