Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Prvi električni autobusi u Bonu će biti Solaris
Solaris je pobjedio na tenderu za isporuku tri zglobna električna autobusa u Bon. To će biti prva isporuka koju je proizvođač izvršio za operatera SWB u Bonnu. Kupac se odlučio za električnu zglobnu verziju modela Urbino 18 Electric s novom generacijom Solaris High Energy+ baterija. Prema ugovoru, Solaris će vozila isporučiti u ovoj godini.Ovo je prvi ugovor Solarisa i kompanije SWB za koju je elektrifikacija autobuskog prevoza dio složenog plana zaštite klime u gradu. Poenta je u tome da će električni autobusi biti pogonjeni samo takozvanom “zelenom” energijom, tj. snagom dobivenom iz obnovljivih izvora. Ključni uvjet prevoznika bio je da proizvođač osigurava domet od 200 km za autobuse s jednim punjenjem, bez obzira na vremenske i putne uslove, u razdoblju od 12 godina. Kako bi ispunio zadane uslove, Solaris je ponudio najnoviju generaciju baterija High Energy+. Autobusi za Bon sadrže sedam baterija ukupne snage 553 kWh. S takvim kapacitetom vozilo će moći prevaliti potrebnih 200 kilometara bez obzira na vremenske ili cestovne uslove, uz uključeno grijanje ili klima uređaj i s punim putničkim kapacitetom. Ponuda Solarisa obuhvata ne samo proizvodnju vozila već i garancijski paket.
Autobusi koji će se raditi na ulicama grada Beethovena imat će plug-in priključak za noćno punjenje u garažama. Pogonski sistem Urbino 18 Electric sastojat će se od električne osovine s dva integrirana motora snage 125 KS svaki. Vozila sa potpuno bez emisije će biti isključivo električno grijana, dok će temperaturni komfor u autobusima biti osiguran učinkovitim i ekološkim klima uređajem s toplotnom pumpom koja koristi toplinu izvana kako bi postigla odgovarajuću temperaturu u vozilu.
U svojoj narudžbi za nove autobuse, prevoznik iz Bona odlučio se za moderne sisteme pomoći vozaču. Zbog toga će sigurnost u električnom Solarisu biti poboljšana sistemom MobilEye Shield +. Ovaj uređaj omogućava vozaču da više vidi zahvaljujući kamerama postavljenim izvan vozila. Ove kamere otkrivaju pješake i bicikliste koji se nađu u slijepom uglu vozila, što je vitalno za vrijeme skretanja. Pored toga, kupac se u jednom od autobusa odlučio instalirati kamere za poboljšanje vidljivosti umjesto klasičnih bočnih retrovizora.
Zanimljivo je da je za potrebe SWB-a, Solaris dizajnirao potpuno nov raspored sjedišta koji predviđa postavljanje dodatne platforme sa klupom za tri putnika u zadnjem dijelu vozila. Ovakvim rješenjem omogućeno je povećanje broja sjedišta u autobusu na 44. Radi udobnosti svojih putnika, prevoznik nudi 21 dvostruki USB priključak za punjenje mobilnih uređaja, a vozaču će biti na raspolaganju poseban priključak.
Njemačko tržište električnih autobusa dinamično se širi, dok model Urbino Electric radi na njemačkim ulicama od 2013. godine. Solaris je već isporučio 60 električnih autobusa u Njemačku, a samo u 2019. njemački prevoznici su od poljskog proizvođača naručili više od 120 vozila.