Predstavljen Volvo 8900 električni međugradski autobus

Volvo Buses proširuje svoju evropsku ponudu elektromobilnosti i uključuje operacije izvan i između gradova. Novi Volvo 8900 Electric je električni autobus s niskim ulazom za gradske, međugradske i prigradske prevoze. Nudi se u dvoosovinskoj i troosovinskoj konfiguraciji, kako bi se maksimizirale mogućnosti za efikasan, održiv i profitabilan saobraćaj za operatere. Prve verzije Volva 8900 Electric bit će dostupne na odabranim evropskim tržištima tokom 2025. godine.

Niskopodni električni Volvo autobusi bili su veoma uspješni i danas svakodnevno rade u 25 zemalja. Jedan od ključnih faktora uspjeha na evropskom tržištu također je bio Volvo 8900, koji je u pogonu od 2010. godina, a nova platforma 8900 Electric se nadovezuje na taj uspjeh.

“Logično je uključiti elektrificirana rješenja za međugradske, tranzitne i prigradske poslove. Model 8900 Electric je posebna evropska ponuda i još jedan veliki korak u našim naporima da pružimo efikasna i održiva rješenja za prevoz ljudi”, kazao je Thomas Nylund, šef Volvo Buses Europe.

Volvo 8900 Electric dolazi u konfiguraciji s dvije ili tri osovine, s kapacitetom do 110 putnika. Pogonska linija može biti specificirana sa jednim ili dva motora, dajući vučnu snagu do 400 kW, odnosno 540 KS. U kombinaciji s modularnim rasporedom baterija do 540 kWh, ove opcije čine Volvo 8900 Electric pogodnim za većinu primjena u produženom gradskom i međugradskom radu.

“Elektromobilnost u Evropi nastavlja da raste, a u Volvo Buses smo prikupili više od decenije iskustva iz prve ruke, zajedno sa kupcima i partnerima. Sa lansiranjem Volva 8900 Electric, uvjereni smo da sada imamo proizvod i kompletnu ponudu koja će biti dugoročno rješenje za kupce”, izjavio je Thomas Nylund.

Volvo 8900 Electric dolazi s nekoliko funkcija koje povećavaju udobnost i sigurnost za vozača. Multifunkcionalni volan i dinamička instrument tabla pružaju vrhunski pregled važnih informacija vozača, poboljšavajući fokus i kontrolu vozača. “Sigurnost i zadovoljstvo putnika počinju od vozača, a također znamo da je Volvo vozačka kabina visoko cijenjena kao udobno i korisno radno mjesto”, dodao je Thomas Nylund.

Volvo 8900 Electric izgrađen je na potpuno novoj Volvo BZR Electric šasiji – platformi zasnovanoj na zajedničkoj arhitekturi e-mobilnosti Volvo Grupe. To znači da se glavne komponente i podsistemi proizvode u velikim količinama, što je prednost kada je u pitanju zajedništvo rezervnih dijelova i logistika. To zauzvrat znači više vremena rada operatera. Karoseriju za Volvo 8900 Electric proizvodit će odabrani partner MCV.

“Volvo 8900 Electric je vrhunski proizvod najvišeg kvaliteta i to je proizvod koji su kupci tražili. Moći će upravljati različitim vrstama saobraćaja i zadovoljiti većinu potreba koje operater ima,” završio je Thomas Nylund.

Volvo 8900 Electric dolazi sa svim sistemima aktivne sigurnosti Volvo autobusa. To uključuje nekoliko sigurnosnih karakteristika s posebnim fokusom na zaštitu ranjivih učesnika u saobraćaju kao što su biciklisti i pješaci. Jedan primjer je sistem upozorenja na sudar. Ne reaguje samo na vozila, što je zakonska obaveza, već i na pješake i bicikliste. Sigurnosni sistemi prevazilaze nove propise EU, kao i zakonske zahtjeve većine zemalja izvan EU.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1934