Predstavljen prvi Scania Touring autobus napravljen na Filipinima

Share your love

Scania je na Filipinima proširila svoju liniju turističkih autobusa uvođenjem modela Touring, kojeg proizvodi lokalni proizvođač karoserija Del Monte Motor Works, Inc. (DMMW). Dosad je model Touring pravljen isključivo u kineskom Suzhouu, u saradnji sa tamošnjim gigantom Higer bus. Prva Scania Touring sa filipinskom karoserijom predata je lokalnom prevozniku Bicol Isarog Transport System.

Partnerstvo je počelo 2019. godine i tek nakon detaljnog ispitivanja DMMW-ove radionice i proizvodnog procesa, data je saglasnost sa filipinsku Scaniju. Pri tom je DMMW morao striktno pratiti smjernice za proizvodnju karoserije Scania, dok je centrala u Švedskoj pratila sve korake procesa u svrhu kontrole kvaliteta.

Kupci Scania Touring autobusa imaju mogućnost da prilagode unutrašnjost svakog primjerka u skladu sa svojim potrebama i zahtjevima. Sve se može prilagoditi i modifikovati, od audio-video podešavanja do unutrašnjeg osvjetljenja i opcija sjedišta. Autobuse se čak može pretvoriti u mobilnu konferencijsku salu ili ambulantnu bolnicu.

“Scania je bila dio naše liste želja kao jedan od najboljih evropskih brendova poznat po visokom kvalitetu, izdržljivosti i sigurnosnim karakteristikama, zbog čega smo iskoristili priliku da prvi posjedujemo Scania Touring sa lokalno napravljenom karoserijom. Za iduću godinu smo već naručili 13 autobusa”, izjavio je Geraldo Abano, generalni direktor Bicol Isaroga.

Filipinski Scania autobusi koriste sistem upravljanja voznim parkom (FMS – Fleet Management System) tako da korisnici mogu povećati operativnu ekonomičnost i produktivnost. Sistem prati performanse vožnje, podatke o vozilu i položaj voznog parka, što pomaže u promovisanju efikasne i sigurne vožnje. Također, procjenjuje faktore potrošnje goriva kroz način vožnje pri čemu detektuje čak i krađu goriva. Ovaj sistem može detektovati mehaničke i elektronske greške na daljinu, informišući Scanijine mehaničare koje dijelove i alate da donesu radi bržeg i efikasnijeg popravka u slučaju kvara na putu. Svi modeli dolaze sa standardnim elektronskim programom stabilnosti – ESP, limitatorom brzine, kontrolom proklizavanja, načinom vožnje (ekonomični i standardni), sistemom zadržavanja na uzbrdici i retarderom.

Ostale funkcije koje su mogu dodati za podršku vozaču bez obzira da li se nalazi na otvorenom autoputu ili prometnom gradskom okruženju su prilagodljivi tempomat, pomoć pri zadržavanju vozne trake, upozorenje na mrtvi ugao, elektropneumatska parkirna kočnica, upozorenje na udar ranjivih kategorija učesnika u saobraćaju te zaštita od podlijetanja.

 

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1933