Počele isporuke Sprintera City 75

Sprinter City 75 najnovije generacije uskoro će biti stavljen u upotrebu u Göppingenu. Rolf Grüb, prodaja za Mercedes-Benz autobuse, i Max Witzel, šef prodaje za Mercedes-Benz minibuseve, službeno su predali nove Mercedes minibuseve Manfredu i Carstenu Franku, vlasnicima kompanije Omnibusverkehr-Reisen Frank & Stöckle.

Manfred Frank je tom prilikom izjavio: “Početkom ove godine puštamo nove Sprintere City 75 u redovan rad u gradskom saobraćaju u Göppingenu. Veliki autobusi se ne mogu koristiti ovdje zbog uskih ulica u centru grada. Zbog toga želimo ponuditi našim putnicima autobus za redovnu uslugu sa svim komforom koji podrazumijeva i veliki autobus. Sprinter City 75 zadovoljava naše zahtjeve i također je vrlo atraktivan u smislu dizajna.”

Najnovija generacija Mercedes Sprintera City 75 minibusa ima jedinstvenu tehnologiju koja joj omogućava da zauzme posebnu ulogu u ovom segmentu. Sa dužinom od 8,5 metara, može primiti do 38 putnika. Međuosovinsko rastojanje od 5095 mm pravi osnovu za prostranu nisku podnu površinu između osovina. To se može fleksibilno iskoristiti za sklopiva sjedišta, prostorom za invalidska i dječija kolicia ili jednostavno za stojeći prostor. Frank & Stöckle je taj prostor iskoristio da stavi pet preklopnih sjedišta, prostor za invalidska kolica i stojeći prostor. Pored toga, u vozilo je ugrađen i koncept integralnih rukohvata sa plafona. Unutrašnjost ima i displej odredišta te USB utičnice za punjenje koje su instalirane kako na niskom podu tako i na sjedištima.

Vozačev radni prostor je oblikovan modernim multifunkcionalnim volanom, PA sistemom (Public Address System) sa fleksibilnim mikrofonom, MBUX multimedijalnim sistemom sa ekranom osetljivim na dodir visoke rezolucije i električnom roletnom. Osim toga, radno mjesto vozača i prostor za putnike opremljeni su posebnim, snažnim sistemom kontrolirane klime. S obzirom na sigurnost, City 75 standardno je opremljen nizom pomoćnih sistema. Među njima su ABA, Head Assist i Crosswind Assist. Kako bi se vozačima olakšao rad noću i u sumrak, koriste se i farovi visokih performansi. Provjereni 7G-TRONIC Plus automatski mjenjač s funkcijom Drive Select je standardni. Nova funkcija dolazi u obliku funkcije HOLD. On automatski zadržava vozilo na brežuljcima i nagibima dok se istovremeno vrši izlaz i ulaz putnika.

Konstrukcija i nosivost vozila su jedinstvene, kao i koncept koji se koristi za novu zadnju osovinu. Uprkos svojoj veličanstvenoj dužini od 8,5 metara i dozvoljenoj ukupnoj težini od 6,8 ​​tona, Sprinter City 75 je dostupan samo u konfiguraciji s dvije osovine. Dvostruke gume zadnje osovine omogućavaju opterećenje od 5 tona, dok standardni zračni ovjes osigurava konstantan nivo vozila uz konstantno visok nivo udobnosti vožnje.

Osnovana 1927. godine, kompanija Frank & Stöckle od 1950-ih obavlja redovne autobuske linije od Weilheima do Göppingena, od Bolla do Uhingena i postala je druga po veličini autobuska kompanija u svom okrugu. Do kraja 2018. godine kompanija je ponudila i klasične turističke aranžmane, ali će se od ove godine kompanija usredotočiti isključivo na redovne autobuske linije. Kompanija je sada u svojoj trećoj generaciji rada, a od samog osnivanja i početka rada operacije se planiraju sa Mercedesovim vozilima. Stoga ne čudi da flotom i danas dominiraju vozila s trokrakom zvijezdom. Osim Sprintera, Frank & Stöckle se oslanja i na Mercedesove najprodavanije modele – Citaro i Tourismo.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1889