Počela proizvodnja novog tramvaja za Prag – Škoda ForCity Plus Praha 52T

Share your love

Počela je proizvodnja novih tramvaja Škoda ForCity Plus Praha 52T u prostorijama Škoda grupe u Plzeňu. U početnoj fazi se izrađuju dijelovi od lima, koji će biti zavareni u karoseriju prvog tramvaja za Prag. Ovo označava početak faze proizvodnje, nakon opsežnog rada projektnih timova Škoda grupe i Praške transportne kompanije (DPP – Dopravní podnik hl. m. Prahy), koji je rezultirao konačnim dizajnom vozila i proizvodnom dokumentacijom za tramvaje 52T. U početku će se proizvoditi tri tramvaja za potrebe ispitivanja i homologacije, nakon čega će krenuti serijska proizvodnja.

“Ovo je prvi korak na dugom putu do stvarne proizvodnje novih tramvaja za Prag. Iako smo već uložili hiljade sati u projekat kao dio njegove tehničke pripreme – od crteža do razvoja tehnologije – sada možemo vidjeti plodove našeg rada dok se novi tramvaji oblikuju pred našim očima. Vjerujem da će zahvaljujući sposobnostima naših zaposlenika, dugogodišnjem iskustvu u industriji i znanju, sve ići po planu,” kazao je Tomáš Ignačák, potpredsjednik Upravnog odbora i predsjednik regija CZ&SK i Central East Škoda Group.

Još jedna značajna prekretnica u proizvodnji tramvaja bit će završetak prve zavarene i farbane karoserije, koja će potom proći neophodna ispitivanja. Prema planu proizvodnje, to bi trebalo da se desi tokom trećeg kvartala ove godine. Tehničari će naknadno postaviti izolaciju, prozore, kompletnu tehničku opremu uključujući sve ožičenje, zatim pojedinačne elemente enterijera, vrata i druge potrebne komponente kao što su sistem za prijavu i informacioni sistem.

Prag bi mogao nabaviti do 200 modernih tramvaja 52T, a prvih 20 će biti dostupnih do kraja 2025. godine. Radi se o tehnološki naprednim vozilima i sa 100% niskopodnim dizajnom bez stepenica. Svi tramvaji će biti opremljeni klima uređajem koji koristi ekološki prihvatljivo rashladno sredstvo i energetski efikasno unutrašnje i spoljašnje LED osvjetljenje. Osim toga, tramvaji će biti vrlo tihi, što će minimizirati smetnje u gradu. Sigurnost ostalih učesnika u saobraćaju, posebno pješaka, bit će dobro osigurana zahvaljujući pametnom sistemu protiv sudara. Naravno, vozila će imati prilagođenu šemu boja praškog prevoznika.

Tramvaj 52T ima petodijelnu konstrukciju i radi na četiri okretna postolja, pri čemu se vanjska dva slobodno okreću, a dva unutrašnja se djelimično okreću. Ovakav dizajn rezultira prostranim salonom koji, dužine 32 metra, nudi 70 sjedišta (uglavnom okrenutih u smjeru kretanja) i 173 mjesta za stajanje. Udobnost putnika će biti poboljšana klimatizacijom u cijelom vozilu i šest velikih informativnih ekrana. Tramvaj je opremljen brojnim naprednim tehnologijama kao što su sistem za brojanje putnika, regenerativno kočenje i prediktivni sigurnosni sistem protiv sudara.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1935

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *