Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Peti rođendan FlixBusa
Prije pet godina, inspirirani deregulacijom tržišta u autobusnom prijevozu u Njemačkoj, prvi FlixBus krenuo je s ciljem pružanja zelene i pametne mobilnosti za svačiji džep kako bi “doživjeli Evropu”.
Do danas je preko 100 miliona putnika putovalo Evropom upravo FlixBusom, mijenjajući tako zastarjeli pogled na dugotrajna putovanja autobusima te podržavajući novi trend mobilnosti na tržištu. Započeli su 2013. godine u Bavarskoj sa svega tri autobuske linije, a danas imaju preko 250 000 dnevnih veza u 26 evropskih zemalja. FlixBus su osnovala trojica mladih prijatelja i poduzetnika u Njemačkoj, Jochen Engert, Daniel Krauss i André Schwämmlein, koji su imali viziju razvoja potpuno drugačijeg načina putovanja koji bi predstavljao kombinaciju tehnološkog start-upa, e-trgovine i tradicionalnog načina prevoza putnika. Temeljeno na toj viziji, razvijen je jedinstven poslovni model u kojem FlixBus upravlja tehnologijom, korisničkom službom, planiranjem mreže, marketingom i prodajom, dok su lokalni autobusni partneri odgovorni za dnevne operativne poslove i vožnje. U Hrvatsku je stigao u junu 2016. godine te uveo autobusnu industriju regije u doba digitalizacije, dok je u Bosnu i Hercegovinu stigao godinu dana kasnije uključujući još dva nova partnera.
Razna FlixBus istraživanja i statističke informacije u prethodnih pet godina omogućila su razumijevanje želja i potreba putnika te individualna prilagodba proizvoda odnosno usluge. FlixBusom putuje preko 60% žena koje prvenstveno biraju zelene autobuse kao dio tzv. dijeljene ekonomije iz razloga sigurnosti, udobnosti i cjenovne prihvatljivosti. 33% FlixBus putnika upravo su oni između 18 i 25 godina. FlixBus trenutno na globalnom nivou sarađuje sa 250 autobuskih partnera širom Evrope, od kojih su većina manja i srednja porodična poduzeća. Kroz ovu saradnju stvoreno je preko 7.0000 radnih mjesta (vozača) širom Evrope.
izvor:transportmagazin.hr