Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Pet električnih MAN autobusa osiguravaju održivu mobilnost na Syltu
U narednih pet do šest godina, Sylter Verkehrsgesellschaft (SVG) želi svoju flotu u potpunosti pretvoriti u električnu. Važan korak u tom pravcu je nedavno napravljen puštanjem u rad ukupno pet potpuno električnih autobusa – četiri zglobna i jedan solo autobus – iz serije MAN Lion's City E. U tu svrhu, SVG depo je također opremljen opsežnim sistemom upravljanja punjenjem.
Četiri električna zglobna autobusa MAN Lion's City 18 E i 12-metarski električni autobus MAN Lion's City 12 E bit će u potpunosti integrisani u planirane operacije na pet linija na Syltu i stoga će se koristiti za SVG na cijelom otoku. Sa svojih 53 sjedišta i 79 mjesta za stajanje, kao i sa dva prostora za invalidska kolica, e-zglobni autobus je posebno pogodan za veoma frekventne linije. “Nakon Pellworma, Sylt, najveće sjevernofrizijsko ostrvo, sada također koristi naše MAN električne autobuse. Posebno nam je drago što su naši proizvodi uspjeli uvjeriti u praktičnu upotrebu u ovoj regiji, gdje je zaštita klime toliko važna, te da će sada svojim futurističkim dizajnom pametnih rubova pomoći u oblikovanju karakteristične slike otoka”, kazao je Steffen Eimer, regionalni menadžer za prodaju autobusa kod MAN Truck & Bus Deutschland GmbH.
Pored samih vozila, SVG se također oslanja na MAN DigitalServices. RIO Box je preduslov za ovu upotrebu MAN-ovih digitalnih usluga. Ovo se koristi za mobilni prenos podataka vozila i informacija o održavanju u RIO Cloud. Upravljanje punjenjem i baterijom za e-Buseve donosi posebnu prednost za upravljanje voznim parkom SVG-a. MAN eManager omogućava precizno praćenje vozila i baterije, punjenje s funkcijom tajmera i klimatsko predkondicioniranje električnih autobusa. Kod ovog drugog, autobusi se zimi mogu grijati na stanici za punjenje prije polaska iz depoa, a ljeti hladiti kako bi se uštedio kapacitet baterije i dobio dodatni domet. Međutim, sve greške u utovaru se prikazuju i upravitelju voznog parka, kako bi se mogla izvršiti pravovremena intervencija.
MAN koristi tehnologiju litijum-jonske (NMC) baterije iz modularnog sistema Grupe. Zahvaljujući inteligentnom upravljanju temperaturom optimiziranom za gradske autobuse, posebno dobra dostupnost je zagarantovana u bilo koje doba godine. Potpuno električni zglobni autobusi postižu izazovne dnevne domete do 350 kilometara. U MAN eBus Efficiency Run i Electrifying Europe Tour kroz osam zemalja, električni autobus je više puta pokazao da je dobar dio više od 350 kilometara moguć u dobrim svakodnevnim uslovima. Na krovu autobusa postavljeno je ukupno osam baterija. Ovo ima prednost što se baterije nalaze izvan zadnjeg dijela, što je podložnije sudaru i lakše im je pristupiti za servis.