Nakon ugašenog tramvajskog projekta, još električnih autobusa stiže u Regensburg

Share your love

Nakon što je dugo planiran i intenzivno razmatran projekat tramvaja za njemački grad Regensburg sa svojih 175.000 stanovnika, je zvanično odbijen u javnoj raspravi, pa će grad da nastavi da se fokusira na kupovinu još električnih autobusa. Trenutni vozni park od 115 autobusa u vlasništvu opštinskog operatera javnog prevoza Stadtwerk Regensburg GmbH već uključuje 27 autobusa na isključivo električni pogon. Od njih 12 su Mercedes eCitaro električni autobusi koji su isporučeni gradu tokom 2021. i 2022. godine.

Pet midi autobusa Rampini modela Alé EL od 2017. godine uglavnom saobraća na linijama A i 18. Nalaze se na liniji A koja koristi uske uličice i uličice starog grada, gdje nijedan drugi autobus ne može prići i da tako direktno služi okrugu. Neka od putovanja nastavljaju se i dalje od glavne željezničke stanice kao linija 18 – vikendom saobraća isključivo ovdje. Rampini – sa Siemens elektromotorom – ima dužinu od 7,72 metara i širinu od 2,20 metara; brzo se puni tokom dana preko pantografa ispod Galgenbergovog mosta i potpuno se pune preko noći u depou.

Holandski proizvođač električnih autobusa Ebusco je 2022. godine u Regensburg isporučio deset svojih poznatih zglobnih autobusa modela 2.2 – dužine 18 metara, koji se koriste na prometnim glavnim linijama. Pune se preko noći u depou.

Tokom ljeta 2024. godine, Mellor Sigma 7 midi bus bio je na probnom radu u Regensburgu.

Svi električni autobusi voze lokalno bez emisija i ekološki su prihvatljivi na 100% zelenu električnu energiju iz REWAG-a, koja se proizvodi u obližnjoj hidroelektrani Pfaffenstein.

Sa obustavom tramvajskog projekta, slijedi proširenje električne autobuske flote. Početkom oktobra 2024. godine, vlada Bavarske odobrila je sredstva za nabavku još osam električnih autobusa za isporuku u narednoj godini. Država tako djelimično nadoknađuje isteklo finansiranje električnih autobusa na saveznom nivou.

Osim toga, gradi se takozvani „otok za punjenje“ za 50 električnih autobusa na 3.500 kvadratnih metara, koji će koštati oko 15 miliona eura. To će biti kao natkriveni parking sa infrastrukturom za punjenje, koju će isporučiti Siemens – kao što je već slučaj u depou. Međutim, depo hale iz 1960-ih ne mogu se prilagoditi trenutnim zahtjevima zaštite od požara za punjenje električnih vozila uz razuman napor, što je jedan od razloga zašto je izgradnja otoka za punjenje neophodna. Predviđeni rok završetka cjelokupne konverzije na autobusku liniju bez emisija je 2040. godine.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1959

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *