Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Mercedes predstavio kompaktni Intouro K hybrid
Mercedes je predstavio novi kompaktni Intouro K za gradski i međugradski saobraćaj, univerzalni autobus sa specifičnim talentom za uske ulice dužine 10,75 metara i radijusa okretanja od 18,34 metara, kako navodi njemački proizvođač. Intouro K debituje u hibridnoj verziji, opremljenoj komponentama poznatim iz Citaro Hybrida sa superkapacitatorima kao jedinicama za pohranu energije i 48-voltnom mrežom.
Hibridni modul dostupan je za sve dvoosovinske modele Mercedes Intouro s automatskim mjenjačem i pretvaračem zakretnog momenta. Osnovna funkcija hibridnog Intoura je jednostavna: dodatni elektromotor djeluje kao alternator tokom faza kočenja pretvarajući energiju kočenja u električnu energiju. Ova struja je pohranjena u superkapacitatorima, montiranim na desnoj strani krova.
Modul rekuperacije je preduslov za Intouro hibrid i dostupan je elektromotoru za podršku motoru s unutrašnjim izgaranjem, posebno pri kretanju, ali i pri ubrzavanju. Međutim, on ne služi za povećanje maksimalne snage, zbog čega specifikacije za performanse i okretni moment vozila ostaju nepromijenjene. Osim toga, lagano pojačanje elektromotora u praznom hodu poboljšava učinkovitost motora s unutrašnjim izgaranjem. Hibrid Intouro treba samo jedan manevar kočenja od 50 km/h do mirovanja kako bi napunio jedinice za pohranu energije. Elektromotor s integriranom energetskom elektronikom debljine osam centimetara integriran je između motora s unutarnjim izgaranjem i automatskog mjenjača. Dodatna težina hibridnog pogona je 254 kg, a njegova snaga je 14 kW.
Motor OM 936 od 7,7 litara opcijski isporučuje snagu od 220 kW (299 KS) ili 260 kW (354 KS). Autobusi mogu birati čak i između četiri varijante mjenjača: šesterostepenog ručnog mjenjača, potpuno automatiziranog Mercedes-Benz PowerShift mjenjača ili automatskog mjenjača s pretvaračem zakretnog momenta iz Voitha i ZF-a. I inverter i elektromotor su hlađeni vodom. Dodatni radijator za ovo niskotemperaturno hlađenje s maksimalno 65 stepeni Celzija nalazi se ispod hladnjaka vozila radi uštede prostora.
Intouro K ima sve poznate sisteme pomoći kao što je Active Brake Assist 5 (ABA 5), sistem pri kočenju u nuždi koji može izvesti maksimalne manevre kočenja do kraja čak i s pješacima u pokretu, dok Sideguard Assist upozorava na ljude i prepreke u uglovima pri skretanju