Marcopolo spreman zadovoljiti brazilsko tržište sa električnim autobusima

Lider u nacionalnoj proizvodnji autobusa i pozicioniran među najvećima u svijetu, Marcopolo ulaže u rješenja za budućnost mobilnosti Brazila, kao što su elektrificirani autobusi. Proizvođač ima dva fronta djelovanja u svojoj strategiji za dekarbonizaciju i elektrifikaciju gradskog javnog prevoza u Brazilu: 100% električni autobus Attivi i opskrba karoserija za različite modele šasija koje su proizvođači automobila dali na raspolaganje. Marcopolo već ima homologirana vozila u zemlji i kapacitet za proizvodnju više od 1000 jedinica u 2023.

Na strateškom planu cjelovitog rješenja, kompanija je najavila proizvodnju 30 jedinica modela Attivi za drugu polovicu ove godine i spremna je ispuniti zahtjeve gradova kao što je grad São Paulo, koji je nedavno najavio zabranu kupovine novih autobusa na dizelski pogon. Za 2023. godinu već je planirana serijska proizvodnja ovog modela u sve većim količinama, skladno potražnji. Vozilo koje je razvio Marcopolo ima Marcopolo šasiju i karoseriju te ima više od 60% komponenti brazilskog porijekla. Na taj način Marcopolo postaje jedan od glavnih proizvođača elektrificiranih rješenja u zemlji i spreman je apsorbirati potražnju za novim jedinicama vozila na električnu energiju.

Attivi koristi koncept šasije i karoserije (ne monoblok), testiran je u Santo Andréu, širem području São Paula – u stvarnim radnim uslovima – i nedavno je pušten u rad u Angra dos Reis (Rio de Janeiro). “Osim naše pune verzije, imamo više od 500 električnih autobusa u pogonu u Brazilu i inostranstvu, s različitim partnerima na šasijama, kao što je zglobni Attivi, koji radi u São José dos Campos, i Torino, koji se isporučuje grad Salvador, a ova vozila u partnerstvu s BYD-om”, objasnio je Ricardo Portolan, direktor komercijalnih operacija i marketinga u Marcopolo. Prema Portolanu, Marcopolo aktivno ulaže u razvoj održivih vozila i više od pet godina testira prototipove s različitim konfiguracijama i radnim uslovima kako bi osigurao da vozilo uključuje najmodernija rješenja na svijetu. U ovom scenariju Attivi zadovoljava ne samo specifikacije, već i uslove rada i trajnosti koje zahtijevaju brazilski gradovi, koji općenito imaju vijek trajanja vozila od 15 godina. “Čim budemo imali narudžbe, mi planiramo isporuku pošto Marcopolo može proizvoditi i isporučivati ​​električne autobuse u bilo koji grad u Brazilu još 2023. godine”, naglasio je Portolan.

Tokom svoje 73 godine postojanja, Marcopolo je stekao stručnost s održivim vozilima također u svojim operacijama u inostranstvu, uključujući Australiju, gdje se upotreba gradskih električnih autobusa odvija već duže vrijeme i spreman je pružiti električna vozila koja kombiniraju najbolja tehnička rješenja dostupna u cijelom svijetu, prilagođena radnim uslovima brazilskih gradova.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1841