Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Marcopolo prodao autobuse u Katar za potrebe SP u fudbalu
Brazilski proizvođač autobusa Marcopolo izvezao je šest vozila u Katar koja će raditi tokom Svjetskom prvenstva u fudbalu koji počinje za par dana. Isporučeni su modeli Paradiso G8 1200 i Audace 1050, proizvedeni su u fabrikama u Brazilu i Kini i isporučeni su lokalnim operaterima. Trenutno Marcopolo izvozi u 120 zemalja.
U trećem kvartalu ove godine na međunarodno tržište prodano je 1321 autobus, što predstavlja rast od 96% u odnosu na isti period 2021. godine. “Ovaj posao pokazuje Marcopolovu stručnost i globalni učinak. Kako bismo bolje opsluživali kupce i učinili poslovanje učinkovitijim, odlučili smo se za modele različitih karakteristika koji se proizvode u dvije zemlje, Brazilu i Kini”, istakao je Ângelo Oselame, komercijalni koordinator za međunarodno tržište kompanije Marcopolo.
Dva autobusa su modeli Paradiso G8 1200 proizvedene su u fabrici Ana Rech. Vozila imaju šasije različitih konfiguracija, prema specifičnim zahtjevima svakog operatera. Prema riječima Oselame, jedan od modela ima VIP izvedbu sa samo šest ležajeva, prostorom za sastanke s TV-om i sofom, kompletnu kuhinju te će biti na raspolaganju organizatoru tokom trajanja ovog velikog sportskog događaja. Ostali autobusi Marcopolo su modela Audace 1050. Vozila su proizvedena u fabrici u Kini i isporučena privatnom operateru koji će prevoziti navijače na poziv jednog od glavnih sponzora događaja u lokalnim transferima, između aerodroma, hotela i stadiona na kojima će se igrati utakmice.
Marcopolo ima veliku tradiciju u opskrbi autobusima za prevoz delegacija i navijača tokom fudbalskih turnira koje organizuje FIFA. Najznačajnija sudjelovanja bila su na prvenstvima u Južnoj Africi 2010. i Brazilu 2014. godine, kada je proizvođač bio glavni dobavljač vozila, uključujući i modele za javni gradski prevoz u gradovima domaćinima. Između izdanja 2010. i 2014. godine kompanija je prodala više od 1.000 autobusa. U Kataru Marcopolo ima godišnju prodaju između 20 i 30 vozila. Ove godine, s ponovnim pokretanjem direktnih aktivnosti i održavanjem jednog od glavnih sportskih događaja u svijetu, brazilska kompanija bilježi rast prodaje u regiji, s 46 prodanih vozila.