Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
MAN Lion's Coach je novi član kompanije Euro petrol oil
Nakon što su prije nepune dvije godine kupili dva kraća troosovinca MAN Lion's Coach R09, rukovodstvo kompanije Euro petrol oil iz Zvornika je “ljetni prelazni rok” iskoristila da u svoju flotu dovede još jednog kapitalca i još jednog MAN-a. Ovaj put se radi o dvoosovinskoj verziji Lion's Coach R07. Kao i prije dvije godine, tako su opet svoje povjerenje ukazali provjerenom partneru kompaniji Sejari d.o.o. od koga je stigao i ovaj MAN.
MAN autobusi su se definitivno pokazali kao “kraljevi” bh. cesta. Uz sve to, njegovi agregati osiguravaju efikasnu i ekonomičnu vožnju, a jednostavno održavanje i laka dostupnost rezervnih dijelova je svakako dodatni plus za svaku kompaniju koja posjeduje bilo koji MAN autobus.
Novi MAN je stigao kako smo spomenuli iz kompanije Sejari d.o.o., a proizveden je 2014. godine. Pokreće ga dizelski MAN D26 motor koji ispunjava Euro 6 norme ispušnih gasova, a u kombinaciji sa ručnim mjenjačem isporučuje 324 kW tj. 441 KS. Pored retardera i osnovnih sistema kao što su ABS, ESP i disk kočnice vozilo odlikuju sigurnosni sistemi novijih generacije kao što je ACC – Adaptive Cruise Contol – adaptivni tempomat. Osnovu ovog sistema čini sofisticirani radar, koji je postavljen u prednji dio i očitava brzinu i udaljenost od vozila ispred. Radi na principu aktiviranja kočnica bez reakcije vozača s ciljem da zaštiti vozača od potencijalnog sudara, tj. kontakta s drugim vozilima, biciklistima, pješacima, životinjama ili bilo kojom preprekom ispred vozila. Usporedbom s klasičnim tempomatom, adaptivni tempomat doprinosi poboljšanju komfora i smanjenju stresa kod vozača tako što održava zadani razmak od vozila ispred.
Vozačev prostor je ergonomski, klasični “MANovski”, sa dobro pozicioniranim prekidačima i udobnim sjedištem. Prostorom dominira multifunkcionalni volan sa MAN logom. Vrijedi istaći da vozilo ima dodatnu kameru na zadnjem dijelu vozila kao i unutrašnju kameru za nazdor iznad drugih vrata. Vozilo posjeduje navigaciju, radio kao i inverter te utičnice koje će sigurno dobro doći tokom dužih putovanja.Vozačka postava će svoje odmori moći koristiti i kabini za odmor koja se nalazi iza drugih vrata i koja je opremljena u potpunosti.
Klima uređaj i Webasto će se pobrinuti da vozačkoj postavi i putnicima u svakoj prilici temperatura i ugođaj budu na zavidnom nivou. Kada smo spomenuli putnike, vrijedi istaći da se u unutrašnjost osim vozača i suvozača može smjestiti 49 putnika. Sjedišta su proizvođača Kiel u izvedbi tkanine i kože, a urađena su u kombinaciji crne i crvene boje. Sjedišta su pomična sa obaranjem naslonjača, a svako sjedište ima sigurnosni pojas, stolić na preklop, mrežicu za stvari te naslone za ruke i noge.
Audio/video oprema je renomiranog proizvođača Bosch, a čine je dva mikrofona, zvučni sistem i dva monitora od čega se drugi nalazi na sredini autobusa u krovu i izvlači se sa posebnim motorićima. Kada govorimo već o posebnoj opremi možemo spomenuti i da je pod vozila urađen u luksuznijoj varijanti imitacije parketa. Putnicima će tokom putovanja na raspolaganju biti i uslužni multi set iznad svakof reda sjedišta, toalet, kuhinja na drugim vratima te dva frižidera pozicionirana jedan u prednjem dijelu vozila, a drugi u kuhinji na drugim vratima.
Ekipa portala BHBus.ba kompaniji Euro petrol oil želi puno sreće i uspješno pređenih kilometara te prevezenih putnika sa novim vozilom!