Kineski autobusi su bitan faktor na tržištu autobusa u Tanzaniji

Share your love

Kako potražnja za autobusima srednje i visoke klase raste u Tanzaniji, kineski autobusi su postepeno zauzeli dominantnu poziciju na tržištu putničkog transporta ove istočnoafričke zemlje zbog svog izuzetnog kvaliteta i razumnih cijena. Autobusi proizvedeni u Kini ne samo da zadovoljavaju transportne potrebe Tanzanije, već su i zaslužili široku pohvalu za svoje izvanredne performanse i sveobuhvatnu postprodajnu uslugu.

Poslednjih godina, vodeće kompanije za prevoz putnika u Tanzaniji, kao što su New Force, SHABIBY LINE, ABOOD, SAULI, Ally's Star i Happy Nation Express, pokazale su snažnu sklonost prema kineskim autobusima. Ove kompanije cijene konkurentne cijene i solidan kvalitet koji nude kineski autobusi. Kineske marke autobusa kao što su Zhongtong, Golden Dragon i Higer su visoko cijenjene na tržištu Tanzanije, pružajući operaterima cijeli niz usluga od savjetovanja prije prodaje do održavanja nakon prodaje.

Vrijedi napomenuti da New Force i AL SEADY prvenstveno upravljaju autobusima Zhongtong, dok su BARAKA i Happy Nation Express odabrali autobuse Higer, a Ally’s Star preferira autobuse Golden Dragon. Kroz blisku saradnju sa kineskim brendovima autobusa, ove kompanije nisu samo poboljšale svoju operativnu efikasnost već su i značajno obogatile tržište putničkog prevoza Tanzanije.

Kako bi privukle više putnika, tanzanijske transportne kompanije uložile su značajne napore u marketing. Oni aktivno objavljuju informacije o linijama, nude usluge rezervacije karata i predstavljaju svoj autobuski vozni park kako bi poboljšali svijest o brendu i privukli više klijenata.

U jednom intervjuu, predstavnik Happy Nation Expresa iskreno je izjavio da iako mnogi rabljeni japanski autobusi, kao što su Nissan i Toyota, još uvijek postoje na tržištu Tanzanije, a indijski brendovi autobusa poput Tata postepeno osvajaju tržišni udio, oni i dalje preferiraju kineske autobuse. Kineski autobusi održavaju jaku konkurentsku prednost na tržištu zbog svoje visoke isplativosti i kvalitetne usluge.

Član osoblja iz New Forcea je posebno spomenuo da su uspostavili duboko partnerstvo sa Zhongtongom od 2013. godine. Trenutno je broj Zhongtong autobusa u njihovoj floti premašio 800, što značajno doprinosi ekonomskoj koristi kompanije.

U međuvremenu, kineski brendovi autobusa aktivno proširuju svoju mrežu postprodajnih usluga u Tanzaniji. Članovi lokalnog servisnog tima Higer autobusa rekli su da blisko sarađuju sa svojim kineskim kolegama kako bi osigurali nesmetan rad za svaki Higer autobus u Tanzaniji. Oni također pozivaju kineske autobuske kompanije da dodatno poboljšaju svoje postprodajne servisne stanice kako bi pružile povoljnije i efikasnije usluge Tanzaniji i susjednim zemljama.

Usred žestoke tržišne konkurencije, kineski autobusi se ističu po svom izuzetnom kvalitetu i sveobuhvatnoj postprodajnoj usluzi, zaslužujući visoke pohvale tanzanijskih transportnih kompanija i putnika. Gledajući unaprijed, uz kontinuirane inovacije u tehnologiji kineskih autobusa i poboljšanje sistema usluga, imamo sve razloge vjerovati da će pozicija kineskih autobusa na tržištu Tanzanije postati još čvršća i nepokolebljiva.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1841