Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama

Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama



Jedno od vozila radiće na gradskoj liniji 17, kojim upravlja Keolis, a ostala dva autobusa s gorivnim ćelijama radiće na regionalnoj liniji 72 kojom upravlja Arriva. Tri vozila sufinancirana su projektom 3Emtion, čiji je cilj promocija vodikove tehnologije u javnom prevozu, a realiziraju se u okviru organizacije klastera Hydrogen Valley, kojoj Ballard pripada. Autobusi na vodik radiće tri godine u Sjevernom Jutlandu u sklopu projekta 3Emotion, ali očekuje se da će autobusi nastaviti normalno sa radom i nakon završetka projekta.
Van Hool A330 pokreće se putem modula gorivnih ćelija Ballard FC Velocity HD 85, dok električni motor osigurava Siemens i može isporučiti do 160 kW. U vozilu dužine 12 metara može se prevoziti 78 putnika. Sva tri autobusa planiraju prelaziti oko 150.000 km godišnje i prevoziti oko milion putnika. Navodno će uštediti oko 60.000 litara dizela i dodatno uštediti 131 tona CO2 svake godine, uključujući doprinos znatnom smanjenju štetnih čestica u gradskom okruženju. 
Iako su autobusi na gorivne ćelije u funkciji, zvanična inauguracija još nije održana, zbog korona virusa. Autobusi s gorivnim ćelijama zajedno sa stanicom za punjenje bit će uredno otvoreni i predstavljeni javnosti kada se za to steknu uslovi.