Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama

Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama


Karsan, pionir u globalnoj tranziciji javnog prevoza na električna i autonomna vozila, nastavlja predvoditi inovativne projekte u industriji svojim najsavremenijim tehnologijama. Postavši globalni brend kroz svoje uspješne projekte koji obuhvataju široku geografsku oblast od Japana do Sjedinjenih Američkih Država, Karsan opslužuje kupce sa preko 2.000 električnih vozila raspoređenih u 27 zemalja. U tom kontekstu, Karsan Autonomous e-ATAK, prvi autonomni električni autobus nivoa 4 na svijetu koji je Karsan razvio u saradnji sa svojim tehnološkim partnerom ADASTEC-om, počeo je prevoziti putnike na švedskom tržištu.

Karsan Autonomous e-ATAK, koji je započeo prevoz putnika na događaju održanom u Geteborgu u Švedskoj, a prethodno je isporučen Vy Bussu, jednom od vodećih javnih prevoznih tijela u sjevernoj Evropi, sada će raditi u saradnji sa vodećim švedskim operaterom javnog prevoza Västtrafik, pod okriljem Vy Bussa. Nakon ceremonije, Karsan Autonomous e-ATAK vozio se javnim cestama duž linije od četiri kilometra sa sedam stajališta koja povezuje glavnu stanicu u Geteborgu i stanicu Liseberg. Karsan Autonomous e-ATAK će povezivati glavnu stanicu u Geteborgu sa stanicom Liseberg i pružati besprijekorno i efikasno transportno rješenje u gradskom okrugu Gårda. Izvršni direktor Karsana, Okan Baş, rekao je da je Karsan Autonomous e-ATAK autonomno vozilo 4. nivoa koje je počelo prevoziti putnike u stvarnim saobraćajnim uslovima u Švedskoj, dodajući: “U tom kontekstu, naše vozilo će započeti jednogodišnju operaciju u Geteborgu, jednom od strateški najvažnijih gradova Švedske, u saradnji sa Västtrafikom. Ovo predstavlja još jednu prekretnicu na putu naše kompanije da redefiniše javni prevoz.”

Dr. Ali Peker, izvršni direktor kompanije ADASTEC, tehnološkog partnera kompanije Karsan Autonomous e-ATAK, dao je sljedeće komentare o toj temi: “Usluga javnog prevoza nivoa 4 koju nudimo u različitim gradovima i zemljama širom svijeta u saradnji sa Karsanom dokazuje zrelost i pouzdanost naše tehnologije. Autonomni e-ATAK, koji je pušten u upotrebu u Geteborgu, dizajniran je da izdrži teške vremenske uslove i složenost gradskog saobraćaja, nudeći sigurno i besprijekorno putovanje uz ADASTEC-ovu tehnologiju autonomne vožnje nivoa 4. Na svakoj novoj stanici ne prevozimo samo ljude, već i održive gradove i inkluzivni javni prevoz u budućnost. Naš cilj je transformisati autonomne usluge javnog prevoza u značajnu uslugu koja zadovoljava današnje potrebe i koja će biti prenesena na sutrašnja društva.”

Opremljen naprednim paketom senzora, Karsan Autonomous e-ATAK koristi kombinaciju LiDAR-a, radara, RGB kamera, GNSS-a i najnovijih tehnoloških senzora koji rade zajedno kako bi osigurali preciznu navigaciju i situacijsku svijest u različitim vremenskim uslovima. S baterijom od 220 kWh i dužinom od 8,3 metra, Karsan Autonomous e-ATAK ističe se kao održivo, visokokapacitetno tranzitno rješenje sposobno efikasno zadovoljiti potrebe gradskog prevoza u Geteborgu. Sposobnost autobusa da se potpuno napuni za pet sati s AC jedinicama i tri sata s DC jedinicama osigurava da je vozilo uvijek spremno za upotrebu.