Karsanov autonomni e-ATAK postao prvi samovozeći električni autobus u Finskoj

Share your love

Nudeći visokotehnološka rješenja za mobilnost s vizijom da bude “Korak ispred u budućnosti mobilnosti”, Karsan nastavlja obnavljati evropsku transportnu infrastrukturu svojim električnim i autonomnim vozilima. S tim u vezi, Karsan je prošlog novembra potpisao ugovor sa norveškom Vy Group, jednom od najvećih državnih organa u javnom prevozu širom skandinavskih zemalja, o prodaji autonomnih vozila. Kao dio sporazuma, Karsan je nedavno isporučio 8-metarski Autonomni e-ATAK Vy Grupi, kojom će upravljati REMOTED, firma u finskom gradu Tampereu.

Dovodeći buduće tehnologije u današnje vrijeme i navigirajući sektorom pionirskim pokušajima, Karsan nastavlja da postiže prvijence na globalnim tržištima. Privlačeći pažnju svojim inovacijama na evropskom tržištu električnog javnog prevoza, Karsan nastavlja da napreduje na polju samovozećeg prevoza. U tom kontekstu, Karsan Autonomous e-ATAK je počeo da broji dane za izlazak na puteve u Finskoj.

Navodeći da će Autonomous e-ATAK, Karsanov model bez vozača razvijen u saradnji sa ADASTEC-om, također biti prvi finski autobus bez vozača pune veličine koji će prevoziti putnike u stvarnim uslovima na putu nakon Državnog univerziteta Michigan i Stavangera, izvršni direktor Karsana Okan Baş rekao je: “Karsan nastavlja da postiže odlične rezultate u skandinavskim zemljama, mi otvaramo novi teren i pokrećemo prvi autonomni projekat e-ATAK, koji smo razvili u saradnji sa ADASTEC-om. Kao vrhunski partner za rješavanje problema javnog prevoza na skandinavskim tržištima, zadržat ćemo ovu poziciju kroz naša autonomna i električna vozila.”

U komentaru na ovu temu, dr. Ali Peker, izvršni direktor ADASTEC-a je rekao: “Kao dio naše čvrste saradnje sa Karsanom i Applied Autonomy, zahvaljujemo se REMOTED-u što nam je omogućio da pokrenemo naš projekat i što vjeruje u našu viziju. Iskustvo smo stekli u operacijama koje smo godinama izvodili u nepovoljnim vremenskim uslovima. Tampere još jednom nudi priliku da pripremimo naš automatizovani autobus za puteve u Finskoj i dokažemo vrhunske performanse našeg iskustva i SAE Level-4 tehnologije automatizacije u ovim izazovnim okolnostima. Naša tehnologija, koja uvijek daje prioritet sigurnosti i efikasnosti, demonstrira snagu naše trenutne saradnje dok utjelovljuje našu zajedničku viziju u pogledu budućih transportnih rješenja.”

Ističući upornost Karsana da svojim planiranim prodajnim strategijama postigne prve rezultate na svakom tržištu, Okan Baş je izjavio: “Omogućavamo gradu Tampereu da bude korak naprijed u rješenjima javnog prevoza s Autonomnim e-ATAK-om, koji smo im isporučili na korištenje preko norveške Vy Group, jedne od najvećih kompanija nadležnih za javni prevoz u cijelom svijetu.”

Sposoban da se samostalno kreće po planiranoj ruti, autonomni e-ATAK sa autonomnom tehnologijom Level-4 može izvoditi autonomnu vožnju brzinom od 40 km/h u svim vremenskim uslovima, danju ili noću. Autonomni e-ATAK, koji obavlja sve operacije poput vozača, kao što je približavanje autobuskim stanicama na liniji, upravljanje procesima silaska i ulaska, te pružanje navođenja i upravljanja na raskrsnicama, prelazima i semaforima, počeće služiti u Tampereu u Finskoj sa svojim karakteristikama za navigaciju budućeg javnog prevoza.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1934